kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 27, Lördag 28 & Söndag 29 Augusti 2010



Fredag 27 Augusti 2010;


Ojah, jag var ju jätte pigg på att kliva upp idag, på min lediga dag, men skulle trots allt jobba extra, så då va det bara att kliva upp, klä på sig, göra sig iordning, och dra på det där, just nu, falska leendet och åka till det ställe jag en gång fann min tröst och tryggghet. Jobbet.
Varför jag inte gör det längre, tar jag inte upp, för det blir väl fel tolkat det med, som allt annat med mig.
Så skippar det kapitlet, och skriver något annat.

Men det gick väl bra på jobbet iaf, även fast det va som det va.
Skönt med lite extra pengar nu med, jag menar det är jobbigt nog som det är, så tack för att ni gjorde saken värre. Jag mår inte bra, så nu har ni fått som ni vill, eller ? Varför inte förvärra saken, ni vet att ni kan ?!

Skönt va det att åka ifrån det där stället iaf, men ska jobba extra imorn kväll med.
Åkte hem, pratade med Tant, kom hem, kollade Face och sådär, pratade med Tant igen, sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig klar och allt sånt. Pratade med Tant igen, och så åkte jag in till henne och William.
Va inne vid 18 tiden, och då åkte vi och handlade lite, och sen hem igen.
Busade lite, och pratade och sådär. Sen vart klockan mycket, och det var dags att natta lilla vilden. :)
Vi la oss allihop i sängen och kikade på Heja Björn och Wille åt välling.
Efter lite om och men så somnade han, och vi gick ner och rökte lite och pratade massa och sådär. :)
Vi fick för oss att vi skulle skriva en lista, om vad tänker jag inte ta upp, men det gjorde vi, det va lite svårt men det gick. :P

Jag messade lite mer med Stephan och sådär, typ hela kvällen, prata lite med honom med. Jag och Tant hade trevligt, vi skrattade, pratade och ja allt.

Men klockan vart mycket och det var dags att krypa i säng, men frööööööös som satan i gatan, bara låg och skaka, usch, nu är snart vintern här igen. =/

Messade lite till, men sen somnade jag.


Goodbye, and Goodnight !




Lördag 28 Augusti 2010;


Vart väckt vid 9 tiden, av en busig, nästan, 2 åring och en Tant. :P Dom tyckte inte att jag skulle sova längre då liksom. :P
Tant gick ner och satte på lite kaffe, och sen var det bara att gå upp och dricka lite kaffe och röka lite. :)
Vi busade lite och åt lite frukost, eller ja William åt frukost :)
Vi gick ut och busade lite, gick på promenad, plockade lite äpplen, och sådär.
Sen vart lilleman trött, så han fick lägga sig och sova lite :)

Jag hade fått reda på att jag skulle jobba natten i natt :) Vilket gjorde mig väldigt glad, har saknat att jobba natt, och nattfolket :D Så det skulle jag inte ha nå emot.
Pratade med Tobben med, han skulle kika förbi och hämta sina solbrillor, och så.
Han gjorde det, så jag gick upp och mötte honom vid vägen, han fick sina solbrillor, och så lånade han två skivor av mig med. Sen skulle han hjälpa mig lite med ljudet och så med.

Tant skulle till garaget och fixa 745an :)  Och skulle hålla på hela dagen :) Så jag åkte och träffa Tobben och Pp, prata lite, kunde inte göra så mycket åt ljudet, för han hade inte sin verktygslåda med sig, den stod på jobbet.
Men vi pratade en stund och sen åkte jag ut till Kölinge för att städa och tvätta bilen.
Det gick bra att städa och sådär, men när jag skulle tvätta insidan av rutorna så kom jag åt den där förbannade backspegeln, så den ramlade ner, så fick limma upp den igen, och sen fortsätta med resten.
Sen vart det kaffe dags hon Thomp :) Och så kom Carro hem med, så vi pratade och drack kaffe och sådär :)

Sen fortsatte jag med bilen, och när jag va klar så va klockan väldigt mycket, mycket mer än jag hade tänkt mig. :P
När jag va klar så va klockan kvart i sju, ja men yippie tänkte jag, jag ska jobba i natt, och har varit vaken sen 9 imorse, hm, jag som skulle ha vilat lite innan jobbet. Men gick iaf in till mamma och lånade en säng och försökte vila lite, men det gick inte så jätte bra. Fick iaf blunda i en timme.
Men men, inte så mycket att göra åt saken faktiskt.

Kollade på tv en stund med mamma och sen åkte jag till jobbet.
Och det kändes väldigt bra :) 

Och natten gick väldigt bra :) Jobbade med en underbar människa :)
Messade lite med Bus, och han gjorde mig orolig som vanligt men men, det är ju han de :p

Trött va jag, men natten gick rätt fort ändå, och det va skönt att få sluta och åka hem när klockan var 7.15.
Kom hem strax innan 8, och la mig för att sova kl.8 :)
Somnade på en gång.

Goodbye, and Goodnight !




29 augusti 2010;


Vaknade första gången vid 14 tiden, somnade om och vaknade igen vid 15.30 :)
Då gick jag upp, men väldigt seg va jag.
Slog igång datorn och kikade den, sen slog jag igång tvn. Satte mig i soffan och halvdog lite.
Gick ner till Ica och handlade lite, sen hem, satte mig i soffan igen, kollade face igen, sen slog jag igång One Tree Hill säsong 6 :) För snart kommer säsong 7, så ville uppdatera mig lite :D
Men sen så ääälskar jag One Tree Hill, så jag skulle kunna titta på det jämt ! :D

Messa lite med Stephan, och nu sitter jag här, skirver blogg och kikar lite på OTH :)
Har itne blivit mycket gjort idag, men är totalt seg hela jag, det tar ett litet tag innan man återhämtar sig efter en natt då man har varit vaken 23 h :P
Men men, är trött nu med så det blir sängen snart, så man kommer tillbaka på dygnet igen :)
Imorn jobbar jag ju kväll. Så får lite sovmorgon iaf :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback