kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 13, Lördag 14 & Söndag 15 Augusti 2010


Tjabba Tjena Hallå ! :D


Fredag 13 Augusti 2010;


Jo, uppe tidigt idag med, och jobb stod på schemat idag med ;P
Så det va bara att gå upp göra dig iordning och åka till jobbet.
Kom dit, drack kaffe och pratade lite, sen satte det igång :) Och det gick smidigt som vanligt :)
Lite varmt dock så man höll ju på att döööö :P Svetten rann iaf, inte så jätte fräscht, och man kände sig inte direkt jätte mysig :P
Men men, man fick leva med det iaf tills man slutade och fick åka hem :)
Eller ja, jag åkte till staden jag, till herr T, eller ja han hade inte slutat ännu, men jag snodde åt mig hans dusch och så, innan han kom.
Och det va väldigt skönt må jag säga, duschade svalt med. :)
Sen vart det bara långt linne och underkläder. :)  La mig i sängen och kikade lite på tv. Och bara tog det lugnt.
Sen kom herr T och han duscha han med, och jag råkade somna lite, :P
Så kom P förbi, och vi pratade lite och så, sen åkte han hem för att duscha och vi kikade på tv och jag gjorde mig iordning lite. Pratade en sväng med E.
Vart klar och vi kikade lite på datorn och fixade lite med musik till herr T's usb till bilen. :)

Sen kom P och E förbi igen. Och vi åkte ut och käkade lite och så åkte vi runt lite på staden och träffade lite folk och sådär. :) Va ute ett bra tag.
Sen vart det hemgång, eller ja, hem till herr T. Kikade lite på tv, men somnade med tvn på och så.
Vaknade när herr T kom hem, efter en sväng ute med P.
Men sen sov jag som en stock.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 14 Augusti 2010;

Vaknade väl till där på morgonen, men somnade om lite mer :) Skönt att bara strö sova lite, meeeen guuud så varmt det vart, ju mer klockan vart ju varmare vart det, :P
Men upp gick vi iaf, :) Och så kom P förbi en sväng, och så åkte dom iväg och jag va kvar och gjorde mig iordning och sådär, kikade lite på tv, och kikade på datorn lite :D
Pratade med Bus i telefon en sväng :)
Messade med ltie folk, och så åkte jag ut, en sväng. Det va ju trots allt American Car Show idag :)
Pratade med lillasyster och så åkte jag ut dit och hämtade dom, för att köra dom till Honky Tonk.
Kom in till stan, och så åkte vi förbi Shell en sväng, :) Träffade lite folk. Pratade med Tant.
Och så åkte jag ut till motorgårn med Natta och Sara, och sen tillbaka till stan, och hämtade Tant och så åkte vi runt massa på staden :) Hade massa kul :D

Åkte och hämtade Albert och så åkte vi runt ännu mer, :) Massa folk exakt överallt :P haha !
Men det va kul :)  Älskar baslåda :D

Stannade och pratade på lite ställen och så :) Åkte på våra kiss ställen :)
Massa massa skojj hade vi :D Skrattade väääldigt mycket ! :D

Men sen vart klockan mycket och det var dags att åka ut till Motorgårn och hämta Natta och Sara, men då vart det massa tjaffs och skit ! Som jag inte orkar ta upp, men det är nu man har märkt vilka man ska ställa upp för och vilka som är ens kompisar..

Träffade iaf Linda där :D Och den omtalade Finast :) Va trevligt att träffa honom igen :) Vi pratade och skrattade :) Trevligt som tusan :)

Men ja som sagt, det va inte så roligt i övrigt. Men men...

Körde hem Finast till hans mamma och pappa iaf, och sen körde jag hem Tant, och sen Albert :)
Sen hem till Gimo. Pratade med herr T på vägen hem, och messade lite med Albert.
Kom hem, och kröp i säng och somnade nästan på engång. Men klockan var som sagt 6 på morgonen..

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 15 Augusti 2010;

Idag vart det en riktig slappar dag, oerhört skönt :) Sov länge och låg kvar i sängen länge, men det behövdes efter gårdagen.
Men gick väl upp så småning om, messade lite och pratade lite i telefon, tvättade lite. Va ner och handlade lite och sådär.
Lagade mat och pratade lite mer i telefonen, och hängde tvätt. :)
Kikade på tv, och ladda ner lite nya låtar och brände en skiva. Pratade med herr T en sväng.
Och gjorde lite matlådor, och nu sitter jag och kikar på en film.
Pratat lite med Finast idag med. :) Skönt att prata lite mer honom igen, som vänner :)

Men nu ska jag faktiskt ta och knyta mig, lägga mig i min sköna säng och sova lite :) För imorn är det jobb som gäller igen :D

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback