kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fre 20, Lör 21, Sön 22, Mån 23, Tis 24 Augusti 2010



Fredag 20 Augusti 2010;

Sovmorgon idag, fett skönt ! :D Men gick upp i skaplig tid iaf, ringde till han som hade haft datorn, och han skulle lösa det på något sätt, för han hade fått samma på sin egen dator så. Så förhoppningsvis så löser det sig till det bästa nu.
Efter det så kikade jag lite på tv, och satt lite vid datorn, klädde på mig lite kläder och sådär.
Försökte få i mig något att äta, men det vart kaffe istället :P
Sen vart det datorn och tvn en sväng till, för att fördriva tiden lite. :)

Sen vart det dags att åkte till jobbet och slita några timmar :) Och det gick ju bra lite stressigt, men bra :)
Klockan gick och jag fick sluta, :)
Stannade dock kvar ett tag och pratade lite med Linda och sådär :)
Men sen vart det hemgång, och in i duschen, packade ner lite grejer jag behöver till morgondagen.
Sen vart det datorn en stund, och lite tv, det va sagan om ringen triologi helg :P Så första filmen visades idag, såg väl typ slutet av den, men ändå :)

Sen somnade jag väl väldigt skönt :)


Goodbye, and Goodnight !




Lördag 21 Augusti 2010;

Ja, det är ju jätte härligt att gå upp tidigt på en lördag och åka till jobbet, no not really.
Men gick upp iaf, gjorde mig iordning, tog min lilla packning och så åkte jag till jobbat.
Drack lite kaffe och satte igång. Och allt gick ju bra och sådär :)
Skönt att få gå på rast mitt i allt, pratade med Kate på rasten :)

Sen jobbade jag några timmar till och sen fick jag äntligen sluta :)
Åkte då in till stan hem till Janna, där flickorna redan va :D
Janna stod i duschen när jag kom, och dom andra lyssnade på lite musik och så.
Vi pratade och hade trevligt. Sen började vi göra iordning maten och sådär. :)
Men Janna och Ingrid åkte iväg för att köpa en potatis skalare, och jag gjorde mig iordning och Kate stod och gjorde iordning lite sallad. :)

Dom kom tillbaka efter ett tag med en potatisskalare och så började vi med maten lite grann, Ingrid skalade potatisen, jag skivade den, Kate skar upp frukten till bålen, och Janna fixade med gratängen. :)
Det gick bra, och vi va smidiga :) Jag hjälpte till med bålen, och den vart god :) Väldigt mycket frukt bara :)
Sen va vi ut och rökte lite, och så kom Alex. :)
Maten började bli klar, va bara köttet som skulle stekas och så :)
Vi pratade lite under tiden, och sen vart det mat dags :) Och gott var det :)
Efter maten så vart det rökpaus, och sen vart det present öppning. :) haha !
Sen vart det speldags :) Vilket var kul och trevligt :)
Jag fick min present av Kate med, vi körde först Tjejkvälls spelet, men sen gick vi över till Sanning och Konsekvens :) Hur kul som helst, och det vart en del bilder och filmer, :) haha !
Men har dock lovat att inte lägga ut allt, :P Men en del ligger uppe på min facebook sida :D

Det va helt enkelt en hel trevlig kväll :)  Vi spelade spelet tills det var dags att röra sig hemåt, för jag hade ju trots allt jobbat under dagen, och gått upp tidigt så en aning trött var jag när klockan närmade sig 1 snåret.
Så tackade för mig och kramades och sådär, och sen åkte jag ner till Shell och köpte cigg. :)
Messa lite med folk och sen hem till mamma och pappa i Kölinge, och sov där, närmare till jobbet så, eftersom att jag ändå ska jobba imorn, och då känns det en aningen onödigt att sitta och åka till Gimo, sova några timmar och sen åkte tillbaka till Rasbo :p Så det vart så.
Sov i mitt gamla rum som nu är dator rummet, schysst liksom. :P Men min gamla lilla säng står kvar där, så sov i den. :)  Och det gick bra, även fast det kändes konstigt att inte sova i sin egna säng. :P
Messade lite med "Finast" och sen somnade jag.

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 22 Augusti 2010;

Skönt med sovmorgon idag. Men lite konstigt va det att vakna upp i mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa. :P
Men gick upp, klädde på mig, sen gick jag ner en våning och sen ut och rökte lite, pratade med pappa lite grann, och mamma hade fullt upp med att klippa gräsmattan, :)
Pappa höll på att klyva ved och sådär. Så kom Thomp över en sväng och prata lite grann, sen bjöd han på lite kaffe och sådär. :)
Pratade lite grann, och så kom Carro hem igen efter att ha kört Mays till farmor :)
Vi pratade lite och rökte, och Carro har väldigt stor mage nu :D Awee, lilla Fjodor :D
Sen vart det dags för mig att åka till jobbet och slita lite grann. :) Pratade med T innan jobbet, han skulle hjälpa mig lite senare idag. :)
Men det kändes ju att börja kl.13. :P  Men det gick ju bra iaf :)
Fick sluta och åka hem kl.21, men ringde T och så åkte jag till Vallby och väntade på honom, så åkte vi hem till honom och så kikade han på mitt ljud i bilen, men det gick inte som vi ville, för det gick inte att bryggkoppla det, men men, vi ska kika om det funkar på ett annat sätt. :) Men han fixade så att det lät bättre iaf, så nu är jag nöjd :) iaf till vi får ordning på det mer :D

Sen åkte jag hem, och va så trött så jag la mig på en gång. :)

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 23 Augusti 2010;

LEEEDIIIIG !!! :D

Och det va väldigt skönt må jag säga. Sova väldigt länge, och sen låg jag och kikade på film typ halva dagen, väldigt behagligt ! :D

Men sen gick jag upp, startade en tvättmaskin, kollade datorn lite, och sen satte jag igång med städandet !
Pratade lite i telefon i rökpausen, som va väldigt behövlig, då det var ofattbart varmt att hålla på att damma av allt, och sen dammsuga ordentligt överallt, och sådär, sen torka golvet, och däremellan fixa med tvätten.
Huah, va alldeles svettig när jag väl var klar. Då va det skönt med en dusch, och sen startade jag en ny maskin med tvätt. :)

Sen vart det dags för lite matlagning, pratade med Tant, åt och så vart det Fångarna på Fortet till det ! NICE :D
Och det va sig likt men man saknade gammel gubben uppe i tornet :)
Men kul ändå !

Sen pratade jag med Tant igen, och så. :) Sen vart det msn med, och skickade lite låtar till T.
Facebook vart det ju självklart med.
Men sen vart det inte så mycket mer, trött och sliten efter dagen så kröp jag ner i sängen, kikade lite på tv, men somnade med den på.

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 24 Augusti 2010;

Ojah, jobb idag, upp tidigt och pina sig lite. Gjorde mig klar och sådär, ringde och väckte T. Sen rökte jag lite, och så var jag färdig för att åka. :)
Kom till jobbet, och drack lite kaffe och sådär, sen satte det igång, och allt gick hur bra som helst ! :D
Lite varmt och svettigt sådär bara, men det är väl så det ska vara :P
Skönt med rast dock och få röka lite, pratade med Tant i telefjuun på rasten, :)
Sen var det dags att fortsätta några timmar till. Vart lite seg där mot slutet med det gick.
Skönt att få sluta och åka hem efter en lång dag. :)

Hejade lite på Stephan på vägen hem, han stog vid vägkanten och "arbetade" haha, såg inte så ut, väldigt soft jobb må jag säga, om man ändå hade det så bra. :P

Sen åkte jag förbi Linda en sväng. :) Drack lite kaffe och vart bjuden på tacopaj, :) Rökte lite och pratade och sådär. :)
Regnade gjorde det mer, och åska lite och så blixtrade det till lite. :P

Sen rörde vi oss mot Gimo båda två, hamnade bakom en jäkla långtradare, men brände om den ganska snabbt, sen vare en jävla idiot som körde ut typ precis framför mig på 90 väg, jag vart tvungen att bromsa, men petade ner nån växel och brände om den istället, typ skit förbannad ! :P
Kom till Gimo, pratade en stund med Linda, sen gick jag upp till mig. Kollade på tv och kollade datorn lite. Ringde och pratade med Tant en stund, sen lagade jag lite mat, och den vart klar precis innan Fångarna på fortet började, Nice :D
Så vart till att kika på det och äta samtidigt.

Pratade lite mer med Tant, och så kikade jag face och så, började skriva min älskade blogg, eftersom att jag missat några dagar. Pratade nyss med Tant igen, :) Men hon skulle krypa ner i sängen, och det ska jag också göra snart, :)
Ska jobba imorn igen, sen åka ut till Kölinge och hämta en byrå, och så ska jag möblera lite här hemma så jag får plats med mina kläder :) Trådbackarna är bra, och små, men för små, får inte plats med allt. :P

Nej nu, går ögonen i kors, så nu blire godnatt ! :D


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback