kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 6, Onsdag 7 & Torsdag 8 April

Tull tull !


Tisdag 6 April;

Efter att ha varit ledig måndag så var det dags att jobba lite igen idag, klockan ringde 5.30, och så var det bara att kliva upp och se glad ut.
Kände mig lite konstig i ögonen, men tänkte väl bara att jag va trött. För det var jag ju.
Gjorde mig iordning och så åkte jag mot jobbet. Älska kaffe och började jobba.

Men det kändes bra att få sluta och åka hem, eller ja, in till Tant. :)
Vi fixade lite och sen så åkte vi till Gimo, hem till mig en sväng och jag hämtade lite grejer, och slängde sopor och kollade posten och sådär.
Sen åkte vi hem mot stan igen, busade lite med Wille och badade lite och sådär :)
Sen gick lilleman och la sig och vi nördade datorn lite, lirade lite alfapet, men jag vart typ mega trött och så gick vi och la oss. Och det grusade och rann som tusan i ögonen, älskart, INTE !
Jag skulle ju ändå upp och jobba med. :)


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 7 April;

Jobba idag igen, samma visa idag, men idag kunde jag inte öppna ögonen, helt igen geggade, mysigt va ! :P
Men upp kom jag och ner till badrummet med, tvättade och då kändes det bättre. Så gjorde mig klar för att åka till jobbet.
Kom dit och drack kaffe och sen satte det igång :)

Men skönt att få åka hem klockan 13 och äntligen få vara leeedig :D Älskart ! :)
Åkte hem till tant och sen åkte vi ut på äventyr, :)
Sen hem till stan igen, och bada och busa lite med Wille, sen vart det sängen för honom, och vi spelade lite UNO, älska uno, och drackl lite kaffe och så :)

Sen vart vi trötta med och gick och la oss. :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 8 April;

Vaknade av en liten rackare som kom och väckte mig, :)
Gick upp, drack lite kaffe och busade lite :) Men lilleman va inte riktigt kry, stackarn.
Men vi busade lite lätt, och sen vart det vil dags. :)

Efter det så lekte vi lite mer och bara va :) Och lessnade på att va inne med, så vi klädde på oss och gick ut i den friska luften, det är alltid bra med frisk luft när man är lite dålig. :)
Åkte till ÖB och sen till Rusta, och efter det Willys, :)
Och sen hem, slängde Lilleman i ett bad och sen vart det sängen för honom :)

Och nu sitter jag och tant och nördar datorn, vi har precis gjort ett försök att färga ögonfransarna på varann, men det gick inte riktigt så bra, så vi ska köpa en annan sort och testa igen. :)
Skit grejer som inte funkar. :P

Tänkte väl äta lite nu, och det blir väl sängen sen :)
Lite kaffe ska vi hinna med tror jag :D

Goodbye, for now !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback