kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 20 April

Hejsan !


Jobba kväll idag, känns lite halv konstigt när man jobbat mest dag på senaste tiden :)
Men skönt med lite sovmorgon :)  Låg kvar ett tag i sängen, men gick upp, fixade till håret som stod åt alla håll och kanter. :P
Rökte lite, och tog medicinerna. Jobbig nu när våren kommer och all pollen och skit kommer, man märker direkt om man glömt tagit medicinerna, och behöver ta dom oftare med..

Kollade lite på tv, och satt vid datorn. Messade lite med S, somnade ifrån honom igår, men han var inte så jätte snabb så, :P
Åt lite frukost, och bara väntade på att få åka till jobbet. :P

När klockan väl vart så mycket, så gick jag ner till apoteket och hämtade ut lite medicin, och köpte lite alsosprit så jag kan göra rent nya hålen i öronen, sen rullade jag mot jobbet.
Fortsatte messa med S under dagen.
Ringde och pratade en stund med Taant när jag kom fram till jobbet. :)

Jobb, jobb, jobb ! :P

Och när jag väl fick sluta, åkte jag förbi uppe i Frötuna och hälsade på lite. :)
Träffa S och T, och kolla lite på film och sådär.

Efter att ha somnat till lite, så följde S med mig ner och sa hejdå och så, sen rullade jag hemåt.
Kom hem och satte mig vid datorn, och kollar lite på tv sådär.
Ska väl krypa ner i sängen nu med hade jag tänkt..


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback