kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tis 30, Ons 31 Mars, Tors 1, Fre 2, Lör 3, Sön 4, Mån 5 April

Tull tull ! :D

Jo jag har faktiskt ett litet liv utanför bloggen och så har jag jo faktiskt ett jobb, därför är jag lite dålig på att uppdatera bloggen varje dag. :P  Men ändå så har jag inte hjärtat till att radera bloggen, vill inte alls. :P
Och ändå så uppdaterar jag så mycket jag kan, när jag har missat. :)


Tisdag 30 Mars;

Dagen var planerad som så, att jag skulle röra mig ut till Kölinge och leka lite med Carro och Maya :)
På vägen ut handlade jag lite, och så kom jag ut tillslut och vi åt lite lunch och jag och Carro drack kaffe, :)
Vi tog en liten stödvila alla tre i soffan, :)
Efter det gick vi ut, och Maya åkte runt i sin lilla bil, vi hämtade posten, och efter det så städade vi min bil :)
Både Carro och Maya hjälpte mig :)  Och fint vart det, så kom Thomp hem. Vi drack lite mer kaffe och sådär. :)
Busade lite med Maya, :)



Pratade med Tant med. Och mot eftermiddag/kvällen så åkte jag hemåt, packade lite och så åkte jag in till tant.
Skönt att umgås lite med henne, och få komma ifrån Gimo ett tag, släppa de flesta tankarna och bara va.


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 31 Mars;

Gick väl upp där runt 9 tiden på morgonen, och klädde på mig, fixade och donade.
Sen bar det av till jobbet, på min lediga dag, nej jag är inte dum, hade faktiskt planeringsdag sådeså :P
Och det gick ju bra, och vi fick massa sagt. :)

Efter det så rullade jag mot staden, först till upplands träffade Sandra och fick kassen med kläder från Marcus. Och det gjorde ju lite ont, men känns ändå ok. Dom luktar fortfarande Marcus, och kan inte heller förneka att tårarna kom lite.
Men det va även kul att träffa Sandra igen, det var ändå ett tag sen. :)

Efter det så åkte jag till tant, och så åkte vi ut på lite äventyr :)
Träffa Albert, åt lite mat, fikade lite och hade allmänt trevligt :)

Färgade håret gjorde vi med, jag vart mörk som vanligt, och sen en annan färg i underhåret. :)
Vart nöjd jaaa :D


Vart sängen ganska sent, men ändå :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 1 April;

APRIL APRIL ! :D

Haha, va typ jätte beredd på att bli lurad idag, men hoppades innerligt att jag inte skulle bli det. :P

Gjorde väl inte så jätte mycket på förmiddagen, vilade och bara tog det lugnt sen var det dags att åka till jobbet.
Jobba mellan 15 och 21 :) Älskart ! :D


"Hur mycket man än försöker att lösa allt, så är det alltid någon som tycker att man gör fel."



Gick bra på jobbet, men skönt att få åka hem och ta det lugnt.
Hade massa trevligt på kvällen :) Drack kaffe, spelade UNO och skrattade som tusan ! :D

Kom väl i säng alldeles för sent, men det blir så när man har trevligt :)
Vart inte lurad idag bara, fick bara massa konstiga mess, men inget mer :P

Goodbye, and Goodnight !



Fredag 2 April;

Vaknade där på mogonen, klädde på mig och gjorde de som jag brukar. Haha !
Drack lite kaffe och så :) Mös massa med Wille och tant, sen skulle jag röra mig till jobbet. Och jobba till kl.20 :)



Och det gick ju bra som vanligt, lite trött bara, men sånt man får leva med :)
Efter jobbet så handlade jag lite grann, och sen åkte jag till tant och så grillade vi lite och åt, massa gott ! :D
Älska grilla på kvällen :)



Efter det vart det massa skratt och trevligheter, spelade uno och drack kaffe :)
Åt lite godis och bara hade allmänt trevligt :)

Men det vart väl sängen efter ett tag, men sova kunde man ju inte, eller nja. Det vart inte så iaf.
Och man skulle ju upp och jobba iaf. Men sånna smällar man får ta ibland.

Varmt och skönt var det iaf, :)

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 3 April;

Älska att åka till jobbet med feber och utan sömn. Inte alls.
Hade väl sisådär 39 grader och knaprade alvedon så det stod härliga till, men jobba skulle jag iaf !
Fick höra att jag inte såg så värst kry ut där på morgonen, men inte så konstigt det faktiskt :P
Men det gick väl bra, lite hängig och sådär bara, och lite tungt var det.
Men skönt att få gå på rast och vila lite emellan. Sov lite med.
Men hade feber fortfarande, 39 grader och det är ju såå skönt att jobba då. Men vad gör man inte.
I med mera alvedon bara :D

Kvällen gick bra, och jag kände mig inte lika hängig, men tröttheten började komma.
Men det gick undan, och skönt att få åka hem, eller ja, hem till tant.
Kom dit, vart telefon trackad av vissa herrar som ville ha skjuts, och arg vart jag med för det funkade sig inte att lyssna på mig.
Dels kör jag inte folk de helger jag jobbar, för det orkar jag inte, dels så hade jag jobbat hela dagen utan att ha sovit något natten innan, och dels så jobbade jag hela dagen med feber. Så nej, jag hade absolut ingen lust att åka och köra folk då, inte ens pappa och Thomp. Någon måtta får det vara, jag ska få säga nej jag med någongång. För jag kan inte alltid ställa upp, inte när man inte känner sig helt kry heller.
Men men så är det.


Hade lite mysstund med tant där på kvällen, gav henne lite massage, och sen vart vi tok trötta så vi gick och la oss. Jag skulle trots allt jobba dagen efter, men hade turen som fick byta med en arbetskompis :) Har väldigt bra sådanna ! :D Älskart !
Så jag skulle jobba kväll istället för dag :)

Skönt att få sova lite mer.

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 4 April;


Skönt att få lite sovmorgon där, men ändå såp hade det varit skönare att få stanna hemma i sängen hela dagen istället. Men det va bara att ge sig iväg det. :)
Hjälpte tant med lite grejer först sen åkte jag, och ja jag kände ju av febern lite men inte lika mycket som tidigare. Och fick höra attt jag såg lite kryare ut, och att jag inte såg lika blek ut. Det va ju skönt att höra det.
Och det gick bra på idag med, det brukar göra det för det mesta faktiskt :)

Efter att jag äntligen fått sluta så åkte jag hemåt mot tant igen, :)
Och köpte med mig lite mat så åt vi och så kollade vi lite på tv, satt vid datorn och bara va.
Gick väl och la oss rätt tidigt. Höll typ på att avlida av trötthet.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 5 April;


Älskar att va ledig ! :D
Skönt att få sova lite, och bara slippa tänka på att jag snart ska till jobbet. Oerhört skönt !
Fick ligga kvar länge i sängen och slöade. Skönt när man inte känner sig helt kry.

Men vaknade senare, och busade lite med Wille och tant. Men ingen av oss kände sig speciellt krya.
Så vi vilade lite till där på eftermiddagen. Och skönt var det. Wille kom ut och väckte mig, så vi busade en liten stund och mös lite sen vart det fart på oss, vi åkte till gränby en sväng, jag köpte lite nya underkläder, och en ny mascara samt hämtade ut lite astma medicin :)
Sen handlade vi lite mat och åkte hem för att äta lite :) Startade grillen igen, grillade på kyckligen och cahmpisarna, massa gott :) 
Åt och så bada vi lilleman, mös en liten stund sen vart det sovdags för Willebus. :)

Jag gick ner och satte mig vid datorn lite, och rökte en skvätt, messade lite. Sen kom tant ner igen, och vi gjorde lite kaffe, rökte lite och bara va :)
Satte oss vid varsinn dator och bara va :) Älskart ! :D


"Det finns mycket som får mig att tänka på dig, och tyvärr är det så att jag fortfarande saknar dig. För det känns bara fel nu, ville inte det här, men är det så här du vill ha det så är det väl inte så mycket att göra åt saken. Även fast jag egentligen skriker inombords, så är det väl så jag får acceptera det hela. Men önskar ändå att vi en dag kommer att prata med varann. För du är en fin person. Jag saknar dig, helt enkelt !"


Jobb imorn, och onsdag sen är man ledig ledig ledig :D

Ska väl snart krypa i säng så man orkar upp och jobba imorn :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback