kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Onsdag 21 & Torsdag 22 April

Hejsan !


Onsdag 21 April;

Ja, efter att ha pratat halva morgonen i telefon med, en viss person, så vaknade jag väl till liv där på eftermiddagen. Lagom mör och lagom trött.
Hade några mess när jag vaknade.
Kollade dom, och svarade. Men som jag hade förväntat mig så kom han inte ihåg något.

Gick upp, kollade på tv och kollade datorn. Tog det lugnt och bara njöt av att va ledig idag, älskar att kompa :D
Messade lite med S, och sådär..
Vart förbannad när jag tittade ut och såg att det snöade ute ! Fyyyfan, man trodde ju att det skulle bli sommar nu, men så snöar det, i slutet på april liksom. Va äre för skit !

Iaf, pratade lite med My Ape, och kollade läget lite, och pratade med S i telefon en stund, men han va trött och sov. :P
Pratade med Tant :)

Efter det tog jag det bara lugnt. Bara va, visst lite tråkigt va det ju, men så är det ibland.

Messade lite med Pezze med, :)
Sen kollade jag lite på tv och sen la jag mig i sängen..


Goodbye, and Goodnight !



Torsdag 22 April;

Vaknade, kollade på tv, fick sms från S. :)
Bra start på dagen. :)  Kollade på sjunde himlen, åt lite frukost.
Kollade datorn. Messade med S. :)

Chefen ringde, och böt en dag och sådär. :)
Sen tog jag det lugnt bra. :P Tråkade och prata lite med S.

Ringde Linda, och så kom hon över och drack lite kaffe med mig, och sen åkte vi till Easthammer och panta lite och handlade lite :)
Och svor lite över vädret och att det verkligen snöade.

Åkte hem till mig, drack lite mer kaffe och bara va :)
Sen åkte Linda hem, och jag skulle kolla på film, men det ville sig inte för min nya externa hårddisk ville sig liksom inte funka i dvdn.
Så fick fixa och trixa, så vart tvungen att formatera om den från NTFS till FAT, och det tar ju sin lilla tid.
Gjorde lite mat, och matlådor. Och nu sitter jag här och bara väntar på att det ska bli klart. :P
Det tar ju såååå lång tid med allt.

Messa lite med S för ett tag sen, men han skulle sova för han ska jobba imorn, :)

Ska väl hoppa in i duschen snart, och sen kika på en film och sova lite :)
Jobbar imorn, men jobbar kväll så :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
isabell säger:

men mikaela nu var de väl lite väl länge sen du uppdatera denna ;P Jag har ju inge att göra längre på mornarna när du inte uppdaterar ;D

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback