kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 17, Söndag 18 & Måndag 19 April

Hejsan !


Lördag 17 April;

Skönt med sovmorgon, äntligen ledig igen :) Skönt att slippa vara tvungen att gå upp :P
Men i vanligt ordning så vaknade jag med den där förbaskade huvudvärken, så somnade om ett tag och då var den ju borta sen :)

Gick upp ur sängen, slog igång tvn, och la mig igen, bara skönt att inte göra någonting just då :)
Låg väl kvar ett tag och kollade på några program, gick och strosade runt i pyjamas ett tag, lyssnade på musik.
Pratade lite i telefon, och messade lite med S.
Messade lite med Kate, och det vart bestämt att jag skulle åka till Knivsta när dom kommit hem från kryssningen. :)
Gjorde mig klar och sådär, och kollade ut på spöregnet, älskar när det regnar, NOOOT !
Men det försvann lika fort, men då fan haglade det med. :p haha !

Jaja, gick ut och åkte för att tanka lite och sen rullade jag mot Knivsta.
Kom dit, och möttes av en glad Kate, :) Och fullt hus var det med. :)
När jag kom, var Kate, Nichlas, Putte, Thordan, Åsa och Leffe där, och Kingen förstås. Men Kingen va inte på så topp humör, stackarn. Hade brytit sig lite, men han kom iaf fram och hälsade på mig när jag kom, och gosade lite :)

Sen pratade vi en massa, och jag messade massa med S. :) Drack massa kaffe och hade trevligt. :)
Pratade med Tant, och så prata jag med S i telefon med, :) Skulle hämta upp honom när jag passerade Uppsala. :)

Åkte från Gimo, och via den vägen som går förbi Sävja så gick det jätte fort att åka till Uppsala :)
Kom fram och ringde S och hämtade upp honom, och så åkte vi hem till mig.
La oss på en gång, klockan va ju ändå efter 3 :)

Goodbye, and Goodnight !

 



Söndag 18 April;

Vaknade upp med sällskap, alltid lika trevligt och mys :)
Gick väl upp där efter jag vart väckt av Tant. :P
Gjorde lite kaffe och drack, rökte lite och bara va ett tag, kikade lite på tv och kikade lite på datorn och så. :)
Jag pratade lite mer med Tant i telefon. :)

Drack lite mer kaffe, och sen gjorde jag mig klar för att åka iväg, till staden.
Släppte av S och så åkte jag vidare till Tant. :) Och vi åkte för att handla lite, och jag mös massa med Wille, ååh, han är så mys och han har saknat mig :) Vi kramades massa :)

Sen grillade vi lite, och gott var det med :) Mätt vart man ju oxå :P :)
Efter maten så städade jag och Tant lite och drack kaffe efter det, och pratade lite :)
Massa mys var det :)

Kom väl hem rätt sent, men kollade datorn lite och sen hoppade jag ner i sängen, :) Ställde klockan och somnade :)

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 19 April;

Klockfaen ringde imorse och jag ville verkligen inte gå upp, med gjorde det ändå, klädde på mig och gjorde mig klar och så åkte jag mot jobbet.
Drack lite kaffe och satte igång med arbetet. :)
Fick reda på att jag skulle jobba över lite, men det är så det är ibland. :)

Ringde och bokade framvagnsinställning, och tog bakvagnen med, och ska göra det efter löning, så sommardäcken åker på snart med :) Och så ska allt annat inhandlas :)
Pratade med Tant med på rasten :)

Sen var det dags att gå in och jobba lite mer. :) Men skönt att få sluta och åka hem kl.15. :)
Ringde Tant när jag slutat pratade en stund, och sen åkte jag hemåt. Tankade lite innan bara. :)

Kom hem till ensamheten och tystnaden, messade med S och så bestämde jag mig för att städa lite här hemma. :) Och fint vart det :)

Kollade lite på tv och bara tog det lugnt, satt vid datorn och sådär :)
Messade mer och har duschat. Kollar på Scrubs nu, och ska väl krypa ner i sängen och förtsätta kolla lite på tv innan man somnar :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback