kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

7 & 8 September

Heey !

Vart ingen blogg igår, fick sällskap, och vi kollade på film och så bara :)
Ville liksom inte vara otrevlig och sitta och blogga då :P Haha !


7 September;


Klockan ringde som vanligt 5.30 :P Upp göra sig iordning och åka till jobbet.
Jobbade, och det gick ju bra, men slutade kl.12, och det va ju skönt. Men trött och sliten :P

Åkte hem efter jobbet, och tog det lugnt, kollade lite på datorn, och kollade lite på tv.
Väntade på att Linda skulle vakna typ :P

Pratade med Veronica på Face, och så åkte jag över och fikade och busa lite med henne och Wille, pratade och så :)
Trevligt och mys :D
Pratade med Linda med, och Veronica försökta få Wille att sova lite, men han ville inte för att jag va där, busen.
Men åkte över till Linda och fika ist så att han fick sov lite. :) Och Veronica kunde få nå gjort :P

Och Linda såg mer död ut än levande när jag kom, stackarn, hon hade bara gått 3 nätter men det såg ut som att hon hade jobbat 5 nätter och inte sovit alls, haha ! :P
Men vi drack kaffe och pratade, och jag pratade med pappa med :) Nu får vi hoppas på att det blir nå gjort här hemma. :P Och med bilen :D

Åkte hem vid 18 tiden, och skulle laga lite mat, magen sa ifrån, hade ju inte ätit något, men då var det dags, så jag gjorde iordning lite köttfärssås och spagetti :) På mitt vis, hur gott som helst ! :D
Pratade med R med, och fick sällskap på kvällen, kollade på film och sov.

Hade lite tråkigt med, så fixade naglarna med :P haha, får se hur länge dessa tippar får sitta på innan jag lessnar eller så :P


Goodbye, and Goodnight !




8 September;

Vaknade med sällskap, konstigt, men ändå.
R åkte hemåt ganska tidigt, han skulle på arbetsintervju, men skulle höra av sig efter.
Haha, har inte hört ett ljud, hm, undrar varför :P
Nej, men men, har bara tagit det lugnt idag, kollat på tv, sovit till och från, vilat ut lite.
Glömde helt bort Veronica, men jag sov ju till och från, så ja..

Kollat på film med, Natta ringde, och så pratade vi lite, ska väl hitta på något någon dag, åka till Ikea och hon ska köpa min inflyttningspresent, eller om det va födelsedagspresent :P
Får se när det blir. :)

Ska få en ny soffa imorn iaf :D Pappa skulle komma hem imorn, och ta med sig en bil hem och så ska han ta min gamla soffa och så hämta min nya :D
Kommer bli konstigt när man har en ny större soffa, men skönt ändå :D Sen skulle han kolla om han hade nå skena att sätta upp i taket, så jag kan få lite avdelat mellan vardagsrummet och sovrummet :)
Och så att jag slipper sätta upp hela sängklädesgarderoben för fönstret :P
Köpa mörklägnings gardiner då med, så det blir mörkt när man ska sova :) Och det kommer se lite trevligare ut när man inte ser sängen när man sitter i soffan :P

Får se hur det blir imorn :)

Sitter och kollar på en film nu, blir väl sängen ganska snart, trött fortfarande, känns väl bättre imorn :)
Ska förbi apoteket imorn med :D Hämta ut medicin :)

Sen får man se vad dagen erbjuder :) Fast jag hade ju inte haft något emot sovsällskap idag med, känns bra att ha någon breve sig.

Nej, nu ska jag kolla klart på filmen, och sen lägga mig :)
Får se om man blir väckt imorn :P (a)

Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback