kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

29 September

Heey !


Jo, lång dag idag vart det, med tanke på att klockan är rätt så mkt just nu :P haha !


Vaknade alldeles för sent idag :P Men kan lätt bli så när man är ledig :P
Gick iaf upp, kom på att jag inte skerv bloggen igår, :O, vet fortfarande inte varför.
Men skrev den, sen kollade jag på tv, och sådär, pratade med Kusin, som skulle komma till Uppsala, och ville att jag och Natta skulle in och träffa dom. Skulle prata med Natta bara.

Ringde henne, och hon jobbade, som vanligt. :P Inte bara jag i familjen som är "arbetsnarkoman" :P Som alla så snällt kallar mig :P haha !
Kollade läget med henne, och sa att dom hade planerat att komma och träffa oss, och dom hade ringt henne med.
Men dom ville komma och dricka öl och så, men jag och Natta var inte så sugna på det.
Men iaf, vi skulle höras senare och Kusin skulle höra av sig han med.

Så jag lagade lite mat under tiden, och la över nya filmerna på externa så att jag kunde kika på dom på tvn :)
När maten vart klar så playade jag en av de nya filmerna, och kollade :) Den var faktiskt bra, och maten var god den med.

Pratade med pappa gjorde jag med, och berätta att gliden till skenan inte passade, han skulle kolla om han hittade nått, annars får man väl köpa en ny skena på Ikea som passat gliden :)
Får se hur det löser sig :)

Ringde Kusin igen, eftersom att han inte hade hört av sig, och klockan var ganska mkt, men dom skulle inte komma helt plötsligt, men dumt och ringa å säga det då tänkte ja, men jaja, pratade med Natta med och sa att dom inte skulle komma så att hon visste.

Efter det så slog jag faktiskt igång ps2an och lirade lite spel :) Var egentligen sugen på att lira betapet, men ingen som ville spela med mig :(
Lessnade på att spela, så böt om till usbn igen, och satte mig vid datorn och kollade läget :)
Prata lite på msn och så, väntade på att Sötnöt skulle logga in, och vara pratglad idag.. :)
Men det gjorde han inte, pratade med Jocke med, han hade tråkigt, och jag hade tråkigt, så han kom över med Bonzo(?) och så kollade vi lite på film, fick för oss, eller rättare sagt, jag fick för mig att kolla på The Grudge Triologin, vilket jag ångrade ganska snabbt, har inte sett 1an på as länge, och varken sett 2an eller 3an. Lite rädd vart jag, tur att Jocke var här, eller ja, hade inte kollat på dom om jag inte hade haft sällskap, men hade ju velat att Sötnöt var här :)
Men ja, får väl fortsätta drömma lite då, kke så lyckas jag..

Efter alla filmer, så vart man lite trött, och Jocke med, han somnade en stund på soffan och jag kollade datorn lite, prata en liten liten liten stund med Sötnöt, men han va trött, så vi sa godnatt.
Och Jocke åkte typ hem nyss, och kan säga att det var väldig väldigt kallt ute, brrbrrbrr. Värme, ja tack ! :D


Nej nu ska jag krypa ner i sängen, och hoppas på att få sova lite, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
Mia säger:

Hejsan! Jag har läst din blogg lite då och då. Men jag måste bara skriva att jag instämmer totalt. Killar är så förbannat knepiga, inte bara lite utan hur mkt som helst. Man har tur som har sina vänner :)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback