kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27 September

Heey !



Idag har jag inte gjort så jätte mkt, :P Mest varit lugnt.

Vaknade kl.14, men gick bara upp och slog på tv:n och la mig i sängen och kollade.
Kollade först på en film på 3an, sen slog jag över till 4an och kollade lite på Idol repriserna, och sen över till MTV och kikade lite på The Hills :) Saknar Laguna lite, det var också ganska bra :)

När jag väl kom upp ur sängen var klockan 16 :P Skönt att bara få ligga kvar i sängen och ta det lugnt, och slippa gå upp och åka till jobbet :P  Men ändå så tkr jag om att jobba :P

När jag kom upp, så kollade jag läget på datorn, msn, Face och bdb, :)  tog mediciner, och sådär.
Men var tvungen att ta extra mkt astmaspray, nära en astmaanfall, så var lite skakis efter det :P
Inge kul när det blir så, får så ont i bröstet, för det är så ansträngt att andas, och så får jag ont i ryggen med. Usch nej, tkr inte om det.
Men det la sig efter ett tag, och så gick jag ner till Ica och handlade lite. Vart så grymt sugen på tacos, :) så var tvungen att gå ner och handla lite :)
Hade redan tagit fram köttfärsen, det var bara resten som saknades :P
Ringde till Linda när jag var på väg ner til Ica, och så pratade vi en stund, och så kom vi fram till att vi skulle äta tillsammans, så jag handlade och så, och åkte över till dom :)
Linda och jag började med maten på engång, hon stekte på köttfärsen och jag började skära upp grönsakerna, :)
Men har kommit fram till att jag hatar att skära upp lök, fiihelvete, svider i ögat och man "gråter" haha, nej usch !
Men det gick bra iaf, :)
Och gott som tusan vart det ! :D Och mätta vart vi kan jag ju tillägga :P  Såg ut som att man väntade trillingar eller liknande :P haha !

Smsade med Jocke med, och Adam, skulle ha åkt in till stan och sällskapat Jocke lite, men efter maten så orkade jag inte helt enkelt, vart jätte trött, :P Så jag la mig i soffan och bara tog det lugnt, :)

Sen hände nå oväntat, jo något som jag inte hade tänkt mig.. Sötnöt hörde av sig, men ja, mest för att jag hade skrivit " Vad är det för fel på karlar ?" på msn.. Men ändå, han skrev.. Det trodde jag inte att han skulle göra..
Men ja, vet fortfarande inte, förstår mig inte på karlar, ett lexikon önskas fortfarande. =/
Hoppas på det bästa iaf. För jag vet vad jag vill...

Har kollat på film nu med, eller ja det slutade för en stund sen :) Har sett den förr, och den är bra :)
Men som sagt så är den slut nu, och nu småkollar jag på Outsiders på 5an, men lyssnar på musik, så är inte så inne i programmet.

Ska tydligen ringa Simon snart med, ja, :P
Ut på balkongen en sväng ska jag nog med. :P


Och så får jag väl hoppas på att Sötnöt vill prata lite mer sen :) Hoppas går ju alltid, och drömma går ju det med. :)

Ja, jag får väl ta och ringa upp Simon, nu innan han börjar tjata :P


Sen är det dags att krypa mot sängen :)


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback