kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 September

Heey !


Joo, gick väl upp lite sent idag, men inte så sent så att jag kom försent till jobbet, nej nej :P
Gick väl upp vid 13 tiden, men va hemma sent imorse :P Så det var skönt att sova lite. :P

Gick iaf upp då, klädde på mig, och fixade iordning, åt lite frulle och kollade lite på tv. Kollade läget på Face med, :)
Men sen var det dags att rulla till jobbet, :) Igen, som nästintill varje dag :P Eller vad säger folket, även kallas arbetsnarkoman, :P Men inte jag inte :P haha !

Och det gick bra att jobba, lite trött bara, och allmänt seg. :P Usch ja. Men det gick bra. :P
Tobben ringde när jag typ hade slutat och ville ha skjuts senare ikväll, han ville bli hämtad, så det kunde jag göra :P
Men efter jobbet, åkte jag hem, kollade datorn, och så hoppade jag in i duschen. Stod rätt länge, rätt så skönt att duscha när man väl kommer in i duschen :P Massa annat som kommer ivägen ibland, Face, msn typ :P

Men ja, när jag väl kom ut ur duschen, så klädde jag på mig, haha, självklart och kollade läget på datorn igen..
Gjorde mig iordning och sådär. Och klockan närmade sig 00.00 och så ringer Tobben, och ville bli hämtad, så gjorde klart det jag höll på med, och så rullade jag mot Fjällnora och hämtade upp honom, och körde ut honom till Kölinge, och så rullade jag mot Alunda, pratade med Linda och hon skulle hämta upp mig i Alunda, så ställde bilen där. Jag skulle sällskapa henne in till Uppsala och hämta upp Danne. :) Eftersom att hon sällskapade mig igår :P

Och det gick ju bra, började bli väldigt trött bara :P  Men vi hämtade upp Danne, och så åkte vi och käkade lite, och så rullade vi hemåt. Hämtade min bil i Alunda, och så fortsatte jag hemåt.
Kollade datorn när jag väl kom hem, pratade med Muppen, och lite annat folk.
Har messat lite med Jocke under bilresan med, fick reda på lite saker, och nu förstår man väl lite mer, men ändå inte, för jag vet fortfarande inte vad det är för fel..  Men men, kan inte göra så mkt åt saken.
Saknar iaf, att messa med dig, och saknar att överhuvudtaget att prata med dig, Sötnöt :(

Och nu sitter jag här, och nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen, för nu är jag jätte trött :P



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback