kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

25 September

Heey !

Mkt idag med, men kul att det händer saker, tänker inte lika mkt på dig då, sötnöt.
Även fast jag gör det ganska ofta. :)


Jo, klockan ringde 20 i 7 imorse, snoozade, ville verkligen inte upp, men var tvungen skulle ju tvätta och behövde verkligen tvätta, usch ja !
Slet ur sängkläderna ur sängen, det kändes, all sov värmen bara försvann :(
Och så packade jag ihop allt och gick ner till tvättis och fixade.
Gick upp till lägenheten, och försökte sova tills maskinerna var klara, men kunde inte. Så  strunta i det.
Sen var det dags att gå ner ingen, böt maskiner, och hängde in i torkskåpet, gick upp och skulle vila lite till, bädda rent i sängen och så la jag mig, somnade lite och sov i ca 20 minuter.
Och så var det dags att gå ner igen, och hämta upp all tvätt, och vika och allt sånt, kom tillbaka upp och la in allt i byrån och garderoben.
Sen gjorde jag iordning lite frulle, och åt lite. Gjorde mi iordning, och så var det nästan dags att åka till jobbet, tog en cigg med Linda först :)
Kom till jobbet, och jobbade mellan 15 och 21. Och allt gick jätte bra, :D

Efter jobbet så åkte jag ut til Kölinge och hämtade upp Thomp och Fredrik, och så körde jag in dom till stan.
Och så åkte jag hem till Gimo, lekte med Linda, och så ringde Thomp och ville hem, så åkte och hämta dom, Linda gjorde sällis, och ja, det var ju en rolig resa hem, eller ja ut till Kölinge. :P Haha, Thom I love u, det vet du, men ibland är du bara för mkt :P haha ! Men det var kul :P

Försökt fått tag på Sötnöt, men han ville inte prata med mig. :P Nu är du dum igen :(

Kom hem för en stund sen igen, och har bytit om till natt kläder, och så ska jag hoppa i säng nu, för nu är jag jätte trött i ögat :P

Jobba imorn igen, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback