kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 September

Heey !


Jo gjort saker idag med, faktiskt :P  Sova väl, som vanligt, alldeles för länge :P
Men gick upp, gjorde mig iordning, och kollade läget på Face, och så där.
Ringde Linda, men Danne hade lämnat bilen till henne, så hon behövde inte åka med mig :P
Vi skulle ses på jobbe istället :P

Så rullade till jobbet, tankade först, och så åkte jag. Såg att dom hade poliskontroll vid 50 sträckan i Rasbo, vilken tur att jag skulle svänga in innan då tänkte jag för mig själv, men nej, där stod dom med, precis vid 30 skylten, typiskt, och hon vinka in mig, vart lite nervös där, men var laglig, och det var bara en körkort och blåsa kontroll :P Så det var inte så farligt, men hon gillade nog inte min skylt i framrutan, haha ! :P Undrar varför :P
Men så fick jag åka vidare :P

Kom till jobbet, i tid, även fast jag vart stoppad, så det var ju skönt :P
Och började jobba, lite dryg att börja 13.30, men ändå, det är så pass lugnt då, så man går och letar efter saker att göra typ :P haha !

Men det gick bra iaf, Linda kom upp och pratade lite efter mötet, sen åkte hon hem, och vi jobbade på ! :D

Fick sluta kl.20, ganska skönt :P  Thomp ringde när jag hade slutat, ville ha skjuts imorn kväll, och självklart skulle han få det :)
Sen åkte jag hemåt, inga poliser på vägen hem iaf :P haha !
Kom hem, och kollade läget på Face och msn och så, Bells kom över och mös en stund, kollade på tv, och så kollade vi i min skolkataloger :P
Sen gick hon hem, och nu börjar jag bli lite trött, och jag som ska upp och tvätta imornbitt, :P Typiskt.
Men måste ju ha rena kläder :P Och får väl sova lite medans maskinerna går och mellan bytena :P

Nej nu ska jag se om jag får ut nå vettigt ur Sötnöt :), och sen ta en cigg och lägga mig och sova lite :P


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback