kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

23 September

Heey !


Det har varit en lugn dag idag, sov ut imorse, fick vakna av mig själv, och inte av klockan den här gången :) Det var faktiskt skönt :) Men åandra sidan så hade det varit lite skönare att vakna med någon breve sig.
Men det får väl vänta ett tag, tills ja, jag vet inte. Jag hinns med kke.

Har tänkt mkt på dig idag, men mkt för att jag inte har kunnat skriva, för att inte störa dig. Men ville skriva flera ggr, bara skicka iväg ett litet sms, men gjorde det inte, hann hejda mig innan jag skickade iväg smset. :)
Men sen när jag väl pratade med dig, eller ja, smsade så var du inte så pratglad, svårflörtat, svar ja ! ;P
Men förjäkla söt ändå ! :D

Jaja, får se hur det artar sig, om man kommer någonstans, eller ja, om det det blir som allt annat, och om det blir som vanligt. =/
Ja, man får se helt enkelt. Men jag vet iaf vad jag vill, :)

Har lekt med Linda idag, hon kom över och så brände vi lite skivor, och drack kaffe, och färgade håret på mig :)
Vart mörkt igen, för har hört att jag passar ganska bra i det :) Eller ja, det kke dom bara säger :P
Vi var ute på en promenad med, var ute ganska länge. :) Var skönt att få komma ut, röra lite på dig, spela lite fotboll gjorde vi med, :) Och det var lite jobbigt, inte van att spela fotbol nu för tiden, men det är kul, så kke ska börja gå ut och sparka lite boll igen :D Komma tillbaka till den kropp man en gång hade kke vore något det med :) Ja tack :D Jag ska !

Pratat lite med Sötnöt nu, men han är trött, så vart inte så mkt, han har nog somnat nu. :)
Jag ska också ta och lägga mig snart, börjar bli lite trött i ögat nu faktiskt :P
Ska bara skriva klart här så ska jag tvätta bort sminket, klä av mig och lägga mig under det förhoppningsvis varma täcket. Brukar inte vara så varmt där, men kan ju hoppas. :)

Nej nu äre dags för sängen, ska kolla om Sötnöt är vaken, om inte skriva Godnatt och så :)
Jobb imorn med, känns som att man har varit ledig i år :P men bara 3 dagar :P



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback