kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

22 September

Heey !

Idag har jag oxå gjort saker :)

Somnade vid typ 5 tiden imorse :P  Pratade ju med Sötnöt :)
Sen var det dags att gå upp kl.10, men snoozade en stund, orkade liksom inte gå upp på engång :P
Chefen ringde med, och så ringde Veronica, hon litade nog inte på att jag skulle komma upp, men då hade jag minsann kommit upp :P
Höll på att klä på mig tillochmed. :P

La på och fixade mig, så åkte jag hem till Veronica och Wille, och så drack vi lite kaffe och sen rullade vi in till stan, :)
Vi åkte direkt ut till Stenhagen, så gick vi lite på Maxi och kollade läget, medans vi väntade på att klockan skulle gå.
Men till slut så vart klockan 14, och vi rullade ut mot ströbylund och mötte Marcus, och åkte för att titta på lägenheten, den var fin, :) Så får se hur dom gör nu. :)

Sen åkte jag, Veronica och Wille till Max och käka lite, och efter det rullade vi hemåt, :)
Åkte hem och busade lite med Wille :) Och fick veta att jag inte skulle jobba natt iaf.
Låg på soffan, och pratade lite :) Lite trött då..

Vi åkte till Östhammar och handlade lite mat, eller ja, korv, korvbröd och lite sånt där, :)
Och så åkte vi hem, och jag åkte hem till mig och lagade mat :) Åt typ en korv, och så kollade jag på film. :)

Försökte prata med Sötnöt, men det går inte så bra, svårflörtad, och allt det där som karlar oftast är, men ändå lite annorlunda. Vet inte vad jag ska säga. Men ja, får väl se vart det leder, om det leder någonstans, det vet man inte. Vet inte ens.... Ja, jag vet inte.. Vi får se helt enkelt.

Pratade med Veronica på msn, och hon hade hittat ett litet hus ute i Kölinge, ska ringa och iaf kolla på det imorn, om vi kan kolla på det, så får man se.. :) Kolla går ju..


Sitter och kollar på Den osynliga, eller vad den heter, just nu, den är snart slut, ska lägga mig och sova lite då hade jag tänkte. Sötnöt ville inte prata med mig idag, så det är bara att lägga sig och sova det.
Och hoppas på att han vill prata imorn :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback