kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

21 September

Heey !

Somnade sent imorse, eftersom att jag pratade med den söta :)
Smsade hela natten, och somnade inte förns 6.30 någonting, och så vart jag väckt av Veronica runt 14 tiden :P
Hon och Wille kom och hälsade på, så vi drack lite kaffe och så började hon gå hem, så kom jag efter, hon ville ha lite moraliskt stöd medans dom kom och kollade badrummet, så jag åkte över :)

Sen fikade vi lite, och prata och sådär, busade lite med Wille :)

Så var det dags att åka hem, så jag åkte hem och lagade lite mat, och så kom Linda över och drack lite kaffe och sådär, :)
Så skulle hon hem och äta, men skulle höra av sig när hon ätit klart, för så skulle Danne ställa in mitt ljud i bilen :)
Så jag underhöll mig själv med, Face och msn, och med Sötnöt under tiden :)
Finast, tkr om att prata med honom :) Blir liksom lite glad :)

Linda hörde av sig, och jag åkte över, så kom dom ut och Danne kollade ljudet på engång :D
Och efter ett tag så fick han ordning på det, glömde bort vad jag skule säga att han hade gjort, men ja, han fixade det iaf, så nu låter det bra, och jag är nöjd :D Tok nöjd ! :D Låter hur bra som helst, han kan det där, kära Danne :D  Tack, tack, tack ! :D:D

Smsade lite med Sötnöt med, :)  och när jag kom hem, prata vi på msn, och cama :D
Pratar fortfarande med honom, men nu ska jag snart lägga mig i sängen, så att jag kommer upp imorn, blir nog inte lika sent idag, :)
Får se, pratar nog en liten stund till :) Inget mig emot.

Men ska nog lägga mig i sängen iaf, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback