kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2, 3 & 4 September

Heeysaan ! :D

Yes I know, det va ett tag sen jag skrev i bloggen, men ja, har haft mkt för mig, med andra ord, jag har jobbat.
Finns inte så mkt mer jag gör förrutom det, tyvärr. Men vad gör man inte, det är ju ingen annan som betalar hyran åt mig, eller hur :P
Men sen så har det gjort mig både arg och ledsen, det där med jobb, förstår inte riktigt vad man ska göra för att var tillräckligt bra för något, eller någon, för det allt man gör verkar bara vara helt jäkla fel !
Så hur ska man då göra för att det ska vara bra, eller tillräckligt ?
Inte undra på att man blir ledsen och arg, för det är ju bara skit, skitsnack, och ja, jag känner mig totalt jä*la sviken, och bortkastad. Så mkt jag har ställt upp under sommaren, och så mkt jag har arbetat arsl*t av mig, men nej vad får man för det, för att man räddar situationerna, man löser allt kaos, och man gör det som alla andra punkrar på en.
Men nej, jag gör inte mitt jobb, och jag är inte bra, eller ? Är det inte så ni menar ?
För det är så jag känner mig, jag känner mig dum, för att jag tror att jag är bra, och att jag gör mitt jobb.
Känner mig sviken, vet inte längre vad jag ska ta vägen, för det spelar ingen roll vad jag gör, för allt blir ju bara fel ändå.
Det här kommer säkerligen komma och bita mig i ryggen sen, för man får ju inte säga vad man känner, eller lätta hjärtat, för man få väl ändå skit för det sen.
Hur mkt ska man orka ? Vart ska man ta vägen ? Hur ska man göra för att känna sig tillräcklig ?


2 September;


Vart väckt på morgonen, av chefen, jobba natt då, trodde jag skulle få vara ledig, men fick ju iaf sova, eller ja, det var iaf vad jag trodde. Kunde inte somna om, ringde Bells, och kollade om jag fick tvätta med henne istället för min tvätt tid senare. För skulle inte hinna tvätta min tid om jag skulle till jobbet.
Och det fick jag, :) Så tänkte jag skulle sova lite till när jag hade pratat med henne, men nej det kunde jag ju inte, så det sket sig, så gick upp och kollade på tv ist, och kollade läget på datorn.
Sen var det dags att gå ner till tvättis, hur mkt tvätt som helst, och ja, man blir förvånad över hur mkt kläder väger egentligen, för det var hur tungt som helst, förvisso så hade jag sängkläder och handdukar och så med där, men ändå :P
Men vi tvättade och så, så följde jag med henne upp och lekte lite, :)
Vi gick ner till Ica med och handlade lite :)
Sen upp, och lekte lite mer, och var ner och böt maskiner, och sådär.
Bells lagade lite mat till oss med, Kyckling och pommes, med currysås :)
Och vi pratade och fixade med de sista i tvättis, och fick med oss kläderna upp :)

Gick sen hem, skulle duscha och greja, sova lite till innan det var dags att åka till jobbet.
Sov väl en liten liten liten stund, men det var inte mkt att hänga i julgranen, och hoppade in i duschen, vilket var hur skönt som helst, och gjorde mig klar. Sen var det dags, åkte förbi Linda och pratade en stund innan jag rullade till jobbet, åkte till Vallby först och handlade lite, en pastasallad och lite dricka.
Kom till jobbet, och jobbade, men var trött redan när jag kom, men inte så konstigt eftersom att jag inte hade sovit sådär överdrivet mkt, men ja, jag klarade iaf av natten.
Och det var skönt att få åka hem på morgonen, och äntligen få lägga sig i sängen och sova.



3 September;


Vaknade till liv vid 17 tiden, lite sådär utvilad, gick upp och gjorde mig iordning, för skulle ju jobba natt igen, :)
Jobba med Nadja denna natten iaf :D
Och ja, natten gick ju som den gick, men var trött, men inte så konstigt när man har sovit ganska dåligt de senaste dagarna.
Gick ju bättre med bra sällskap, och någon att prata med.
Mkt att göra, och pratade lite med F under kvällen, och A.
Messade lite, och så.

Men det var skönt att åka hem på morgonen, och äntligen få lägga sig.
Messa lite med muppen med, :) Han är söt han :P

Men somnade ganska snabbt när jag väl hade lagt mig i sängen.

4 September;

Jo, vaknade alldeles för sent idag, trodde att Linda skulle väcka mig som hon brukar, men det gjorde hon inte :P
Inte så konstigt att jag är vaken nu då :P
Men är trött så ska bara skriva klart här nu sen sova lite. Ska ut till mamma och pappa imorn, så han får fixa min bil.
Har inte mått sådär jätte bra idag, men det kanske märks på det jag skrev i början på detta inlägg.
Skulle ha vare ute idag, komma ut och umgås lite med folk, men efter allt så har jag inte riktigt haft någon större lust tull det faktiskt, Muppen ville att jag skulle komma med, men som sagt så hade jag ingen större lust till det alls. Stannade hemma, i mys kläder, och kollade på film bara, kura ner mig i soffan och bara va.
Hade ingen lust till något alls.
Att folk kan få en att känna sig så sviken och värdelös, förstår inte. :(
Men ja, får se hur det blir, jag orkar inte vara den som tar all skit, jag säger ifrån nu, och vill ha reda på sanningen, tkr att jag förtjänar att få reda på den.
Efter allt jag har gjort, och ställt upp och visat att jag kan och gör det jag ska, men nej, det är jag väl ensam om att tycka.
Skitsamma orkar inte, lägger ner snart. Jag kommer ju alrdig att känna mig bra igen, aldrig få känna att det löser sig, för det gör det inte, alla säger det alltid till mig att det blir bättre, men alla ljuger, för det blir ju bara sämre hela tiden, allt bara går nerför.
Jag kommer aldrig att hitta mig själv igen, jag kommer aldrig att tro på mig själv igen, om alla andra bara drar undan mattan under mina fötter, klart jag faller då, och jag kommer fortsätta falla, så länge ingen gör något åt saken.
Så säg inte till mig att allt kommer bli bra, för det kommer det inte, och säg inte åt mig att de löser sig, för jag tror inte på det förns det händer, OM det händer !


Vad faen ska man göra för att kunna må bra !?
Skiter i det nu, orkar inte längre......


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback