kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

17 & 18 September

Heey !


Jo, vart inge bloggskrivande igår, jobbade liksom så hade liksom inte tid med det, eller ja kunde helt enkelt inte skriva :)


17 September;


Klockan ringde kl.9.30, upp gjorde mig iordning, kollade läget på Face, och prata lite med folk på msn.
Sen vart det dags att åka till jobbet, började kl.13 idag. :)
Och allt gick jätte bra, sen när det började närma sig åka hem dags, så fick jag ett samtal från en arbetskollega, så jag skulle gå på natten också, behövde bara åka hem och hämta mina astma mediciner, sen åka tillbaka :)
Så när jag hämtat medicinerna så åkte jag tillbaka och jobba, som sagt.
Och det gick jätte bra :)
Fick ju jobba med Linda :) Och det går alltid bra :)

Men trött som tusan var jag, men lyckades ta mig igenom natten iaf :)
Och kan säga att det var skönt att åka hem sen, lite senare än beräknat, men kom viktiga saker ivägen :)

Men vi stannade i Lyan på vägen hem, för Tobbe fyllde år, så vi hade köpt en liten mini blomma, till honom och ett paket cigg :D
Vi drack lite tårta och pratade lite, sen började jag bli jäätte jäätte trött, så vi rullade hemåt.
Och det var jätte skönt att få lägga sig i sängen, och sova efter att ha jobbat i 16 timmar, och varit vaken i över 24 timmar.

Goodnight, or Goodmorning !




18 September;


Vaknade till liv, vid 18 tiden, med värsta huvudvärken, fejkmigränen igen, tog tabelett, och vilade lite till.
och somnade om till ca 19 tiden, skönt och huvudvärken började försvinna, men rackarns så ont det gjorde !
Smsade med Linda, och skulle titta lite på tvn, men min boxer ville inte leka med mig idag, så fick slå igång en film sen, eller fler filmer :)

Pratade lite med folk på msn, och kollade läget på Face, lagade lite mat, och var allmänt seg, trött med.
Kollade mer på film, orkade inte göra så mkt mer. :P

Nu ska jag ta och krypa i säng, för nu börjar jag bli trött igen. Riktigt trött.


Goodbye, and Goodnight !



Comments
Isabelle säger:

MICKAN, skit hög, jag saknar dig! Får sluta vara så himlans upptagen och leka med mig. =D Massa löööve <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback