kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

16 September

Heey !

Jo, gjort mkt idag tycker jag, men mkt kvar att göra :P haha !

Gick upp i tid imorse, vart trackad av Veronica, men glömde ju telefonen hemma när jag gick til Ica :P haha !

Iaf, åkte dit, hämta upp henne och Wille, och så åkte vi till stan :)
Biltema först, köpte lågnivåkabeln, och så köpte jag rosa tärningar :), och lite annat smått och gott :)
Sen åkte vi till ÖB, och handlade lite där med :)

Sen åkte vi hem igen :D Vi var ändå i stan rätt länge :P

Kom tillbaka till Gimo, och kollade läget med ljudet i min bil, och vi löste allt efter ett tag iaf :)  Böt bara kabeln, och så funkade det hur bra som helst ! :D
Nu ska jag bara ställa in basarna rätt :D
Tack för all hjälp idag Veronica, med kopplandet och kabeldragandet :) Mkt bök, men det gick ju bra ! :D

Efter det, åkte jag till Linda, och ringde pappa utanför Linda, och han skulle åka från Kölinge då, :)
Så gick bara upp till Linda och sa att pappa var på väg, så vi tog lite kaffe och gick ner till källaren och kollade soffan, såg pappa åka förbi, så jag åkte och mötte honom, och så åkte vi och hämta sofforna :)
Och så hjälpte pappa mig med dom, och fixade på sitt sätt! :D haha !
Fixade med gardinstången med, men skulle ta skenan en annan dag för hade inga glid till den, men ska försöka fixa det nästa vecka :D
Fixa gardiner ska jag göra med :D

När pappa åkte så, torkade jag av min dammiga soffa, och så åt jag lite mat, kollade på OTH, och kollade läget på datorn :D
Fick för mig att slänga ihop en rabarberpaj, och så duschade jag :P

Och nu sitter jag här och skriver blogg, och försöker bränna en ny skiva :P
Ska lägga mig såfort jag har fått ihop en skiva :P

Jobba imorn :) 13-21 :D



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback