kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

14 & 15 September

Heey !

Well yes, kunde liksom inte skriva igår, för när jag skulle skriva så var det dags att åka tillbaka till jobbet. :P


14 September;

Sov rätt länge, skönt med lite sovmorgon, men upp och jobba vart det iaf, började iofs kl.14, men ändå :P
Skön kväll på jobbet, :) Lite stressigt, men det gick bra iaf :) Slutade kl.21.
Prata med nattarna berätta om vad som var bestämt, och så åkte jag hem, kollade lite på tv, och satt lite vid datorn.

Sen var det dags igen, tillbaka til jobbet, och tänkte för mig själv, hur jag skulle klara detta, vara vaken hela natten. :P
Men det gick bra, somnade inte iaf, och ksn ju lugnt säga att det var skönt att åka hem på morgonen.
Men trött, trött, trött var jag, och mkt kaffe drickande vart det minsann :P

Hemma kl.9 la mig på en gång, och försökte sova lite :)

Goodbye, and Goodnight !




15 September;

Vart lite störd under morgonen, mkt sms och samtal och så vidare, vart inte mkt sömn heller, gick upp kl.13, hade saker att göra, men skulle inte hinna in till Uppsala och köpa lågnivåkabeln. Men ska ta det imorn istället, sen hitta en snäll själ som hjälper mig med det :D Att koppla om och greja :D

Ringde Carro när jag hade vaknat, prata med chefen, och sådär. Gjorde mig iordning och åkte ut till Kölinge, och traktorrace på 288an som vanligt när jag ska någonstans. :P Blir så less på dessa traktorer.. :P

Kom fram, och möttes av en glad Maya, eller ja, hon vart glad efter ett tag :P Då fick jag en kram :)
Carro vart iaf glad :D Hoppas jag ! :P

Vi lekte lite, gick på promenad, och drack kaffe, eller ja, jag och Carro iaf :D

Mös lite, och jag borstade tänderna på Mays, och fick byta om på na, och lägga na med, nästan bara jag som duger när jag är där, nästan jämt, men mamma och pappa är ju bra dom med :D
Men det är kul, älskar verkligen den ungen :D<3

Men jag vart bara tröttare och tröttare, så vid 20 tiden , fick jag tacka för mig och åka hem :)
Gjorde iordning lite mat, och pratade med Veronica på vägen hem :)

Nu har man ätit, eller ja, det var ett tag sen, men ändå, kollar på tv, eller ja, OTH, och sitter och skriver blogg.
Ögonen börjar bli tunga, och jag ska nog ta och krypa mot sängen nu :)
Upp tidigt imorn, duscha lite och åka till Uppsala och köpa en lågnivåkabel, och sen försöka få ihop ljudet i bilfaen :D
Eventuellt få på dekalerna med :D Tvätta bilen, kke :P
Och eventuellt få en ny soffa med :D Om pappa får med sig en bil hem.

Får se hur det blir imorn :)

Nu ropar sängen efter mig :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback