kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 & 13 September

Heey !


Har varit dålig igen, på att uppdatera menar jag, orkar inte alltid, sen så finns det inte så mkt tid heller, när man jobbar :P


12 September;

Sov ganska länge, var vaken ganska länge med. :P  Fastnade liksom lite på msn och så :P
Hade faktiskt ställt klockan och så, men kom inte riktigt upp, haha !
Och skulle ha ringt Veronica och så med, pratat om allt med baslådan och steget :) Men ja, jag sov ju lite för länge, så gjorde mig iordning, och så var det dags att åka till jobbet, tanka lite först bara :)
Och laglig är man nu förtiden, vågar inte så mkt annat just nu :P haha
Vill ju inte direkt bli av med kortet än :P Inte alls om jag får välja själv, haha !

Men det gick bra, och kom fram iaf, och att jobba gick bra, lite trött bara, men blir lätt så ibland :)

Stannade och prata lite med Nadja med, kändes bra, :)
Och ringde Veronica med, allt var fixat med lådan och steget, skulle få det när dom åkte från stan, :)
Åkte förbi Linda med, stannade och pratade med henne ett tag, satt ute på trappan och bara prata :)
Det var trevligt, och det var inte så farligt kallt ute då, men man kände ju kylan. :P

Åkte hem efter ett tag, kände att jag behövde sov lite, skulle ju upp och börja jobba kl.7, uscha !
Veronica vart sen från stan så vi skulle ta det senare. :) Och jag behövde ju sova lite med, men vart ju inte så.
Kunde inte sova så mkt direkt..


Goodbye, and Goodnight !




13 September;

Efter 2 timmars sömn var det dags att gå upp och åka till jobbet, kändes som att jag nyss var där, men ja, så kan det ju vara ibland :P haha !

Men det gick bra att jobba iaf :) Pratade med pappa på dagen med, han skulle komma och fixa min skena i taket och så där, byta lampor på min bil med, haha, för man är ju inte så bilbegåvad direkt :P haha !

Jobbade vidare, och klockan gick jätte segt, och ännu segare när man vet att man slutar kl.16, och när man inte har sovit så bra. :P

Men när jag väl fick sluta så kändes det bra :) Ringde pappa då, men han hade inte hittat nå glid till skenan, så han skulle fixa det på onsdag istället, och eventuellt fixa bil så jag får hem soffan då ist :)

Hämta lådan och steget idag med, och grilla med Linda och Danne :D

Kom hem, ringde Veronica, fick inte svar, Linda ringde, skulle ner och handla lite, och åka dit på engång.
Fick mess av Veronica med, hon var på väg hem, så skulle hämta lådan och så :D

Kom till Linda, fixade lite med köttet och åkte sen ner till deras garage, och pratade lite, och hon skulle ge sig på att koppla ljudet, allt gick bra, tills vi såg att det bara spelade ur ena basen, har ju två nu :P
Så där vart det lite pill, men kom fram till att det nog var lågnivån som var lite kajko, skulle kolla vad Danne sa med, och han sa samma sak. Så det blir till att köpa ny lågnivåkabel, och dra ny kabel genom bilen.
Troruu jag är arg eller, joo, det är bara ett jobbigt projekt ! :(
Men förhoppnigsvis så löser det sig, och någon snäll själ hjälper mig dra om den i bilen :D
Och förhoppnigsvis så har jag ljud i bilen snart igen, för nu har jag inget alls. :(
Jo visst musik kan jag spela, men inge bas. :( Saknar mitt dunka dunka ! :(

Men men, får la klara mig då.. :P

Käkade med Linda och Danne, och mätta vart vi, men gud så gott det var ! :D
Pratade en liten stund, och Linda hjälpte mig beställa dekaler til bilen, så snart kommer man synas på vägarna, och alla kommer veta att det är jag som kommer, haha, ! :P
Då kan man inte missa.. ;)

Och får förhoppninsvis igång ljudet snart med, hoppas hoppas ! :D
Och sen blir tona lite rutor, och fixa lite rost, byta framskärm, och måla lite extraljus :D haha !
Kommer bli så bra när jag är klar, jo visst ska ju bytas lite mer under, eller ja, delar som är på väg att gå..
Men det fixar pappa. :)

Hm, nej nu ska jag nog lägga mig i sängen och sova lite, nyuschad och allt, är hur trött som helst och jobbar imorn igen :D Fast kväll då :)



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback