kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 September

Heeeys igen ! :D


Jo nu känns det sådär konstigt igen, haha, det känns konstigt att skriva September :O
Men ja, det går rätt fort ibland, snart ett år sen jag tog körkortet, och ett år sen den dagen, ja, den mindre roliga dagen. =/

Men snart ett år sen Wille kom till världen med :) Och ett år sen jag lärde känna Veronica och Marcus :)
Ja, massa bra saker med :)
Maya fyller 4 år med :) Lillskruttan, och Carro fyller år hon med :) Mkt nuu ! :D

Iaf, klockfaen ringde ju 5.30 imorse, och guu vad jag inte inte inte ville gå upp då, hur trött som helst, men iofs så har jag bara sovit 7 timmar på två dagar så det är inte så konstigt, och jobbat och sen gjort annat bus på dagen :P
Klart man blir trött :P

Men pallrade mig upp iaf, gjorde mig iordning, och åkte till jobbet, och fick ju självklart fylla på vatten igeeen ! :O Suck ! Men har pratat med pappa idag, och ska fixa det på lördag förmiddag :) Har ju en reservdels bil står hemma hos mamma och pappa, till min bil :)

Det gick för övrigt bra att jobba, :) Som alltid, varmt och jäkligt bara, svettig blir man. :P
Åkte till Jeanette efter jobbet idag igen :) Lekte lite med Mike, och fikade med Jeanette :)
Och sen kom Lennart hem, och dom gjorde pizza och så käkade vi, gott som tusan var det :)
Och mätt vart man :):D
Var ett tag sen jag träffa Lelle :P Och det var kul att se honom, har gjort mkt tillsammans Lelle, Jeanette och min familj, Sälen, saknar det, och vill göra det igen :) Det var kul ! :D
Vi prata om det idag med, :) Och massa annat :D
Trevligt som tusan :D

Stanna kvar och prata ett tag, och rullade hem vid 21 tiden, då ringde min lilla snorpa Linda. :)
Hon trodde att jag va hemma, men jag var ju påväg hem, så nej :P Men vi skulle leka imorn ist :D
Dricka kaffe och umgås lite, :)

Ska äntligen tvätta imorn nu, haha, börjar få slut på kläder, så ska bli skönt att få det tvättat :D
Får se om jag får sällis av Linda i tvättis :) Men det är skönt att tvätta själv med, men alltid kul med sällis :)

Haha, snacka med Muppen på msn med, haha, han är söt han, men ja, han bor ju liite långt bort just nu, 5,5 mil bort :P Men nej, det passade sig inte, tyckte att han skulle komma och diska åt mig, men det tyckte inte han, konstigt, :P
Får ta å planera in nån dag, och "date:a" haha !  :):D

Annars har jag pratat med Kate på msn med, messat med F, och laddat upp massa bilder på Face, bl.a bilderna från min Ume resa :) Nu när Kate äntligen är med i Face, så äre roligare att tagga :D
Vi hade kul då, och otroligt mys, saknar det, det gör vi båda, och vi skulle lätt kunna göra om det. Även fast det var jobbigt att köra, men skulle inte tveka faktiskt. :) Inte hon heller.
Det var skönat att komma ifrån allt som var då, och bara tänka på annat ett tag, och bara ha kul, och mys :D
I love you honey ! <3





Och nu ska jag nog krypa ner i sängen, trött och så nu, får sova ut imorn, är ledig :D


Goodbye, and Goodnight !
Take care ! :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback