kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 & 10 Oktober

Heey !


Yes orkade inte skriva blogg imorse när jag kom hem efter ha jobbat hela natten, var alldeles för trött.
Så skriver nu istället, även fast jag är jätte trött nu och har sån jäkla skallvärk.. =/

Men ska iaf försöka få ihop det :D


9 Oktober ;

Som sagt, skulle jobba natt, så jag sova rätt så länge :)  Men gick upp efter ett tag, duschade, åt tacosen från gårdagen, det som vart över. Hur gott som helst ! :D

Bella och Jennie kom över och lånade mina singstar skivor, och pratade en sväng med :)

Pratade med Linda, och vi kom fram till att vi skulle ta min bil till jobbet. Sen gjorde jag mig klar, och så var det dags att åka till jobbet.
Hämtade upp Linda först, sen var vi på g :D

Och ja, det gick bra at jobba, men som sagt lite motgångar måste man ha ibland, även fast det gick jäkligt bra. :)
Lite trötta var vi, men det flöt på :)

Men det var ju så jäkla skönt att komma hem och lägga sig i sängen och sova :)
Kom hem vid 8 tiden, och kröp i säng på engång :)

Goodnight !




10 Oktober;

Vaknade väl vid 16 tiden, låg kvar en stund och kollade på tv, men gick upp efter bara en stund, och kollade läget på datorn, kollade Face, och så msn :D Och allt annat som jag brukar hålla koll på :)
Kollade på tv, och var allmänt lojj :P  Åt lite frukost, fil med grunchy, och en smörgås :) Mumms, :D

Pratade med folk på msn, prata med Kalle.

Kollade på film med, en riktig strö kväll, och såklart kollade jag på Singing Bee :)

Pratade med Alex på face och msn, de va fest i Tuna så hon tyckte att jag skulle åka ut dit, :)
Sa att jag skulle höra av mig isf. :)
Försökte få med Bella men, hon var så tråkig så hon somnade ifrån mig. Fyy på dig ! :P

Så åkte ner och käpte cigg, tog en cigg, eller fler med Kalle, sån rullade jag ut till Tuna.
Många glada ansikten möttes jag av, och mkt kramar fick jag. Det var ju år sen jag var där sist, och har typ inte träffat folket sen man tog studenten. :) Så det var kul faktiskt :)
Vart kvar där ett tag, och prata med alla. :) Sen kom Tärnan dit med, honom har jag inte heller sett på ett bra tag. Så det var ju trevligt. :)

Sen slutade det med att jag körde hem Evelina och Jimmy, och sen rullade jag till Rasbo en sväng :)

Och nu sitter jag här i soffan, och ska krypa ner i sängen, :)
Jätte trött och har en väldans skallvärk :(


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback