kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

8 Oktober

Heey ! :)

Jo som jag sa så ringde klockan 6.30, väldigt tungt att gå upp då kan jag säga :P Usch fy och blä, vad jag absolut inte hade lust att gå upp ur sängen då, bara att dra av täcket var jobbigt med tanke på att det vart så rackarns kallt när jag tog av mig det. Usch, fy och brr brr ! :P

Men kom iaf upp efter ett tag, klädde på mig, och fixade iordning, och så gick jag ut och startade bilen, skrapade lite rutor och så åkte jag till jobbet, :) Kom till jobbet och så drack jag lite kaffe, vilket var väldigt behövligt då :)
Och gott som tusan var det med ! :D

Sen satte arbetet igång, och allt gick väl mer eller mindre  bra :) Lite motgångar måste man ha ibland. :P

Dagen flöt på ganska bra, och det var skönt att sluta och få åka hem kl.14 :)
Ringde Natta när jag kom ut till bilen, men hon behagade inte att svara, jobbade väl skulle jag kunna tänka mig. Pratade med Pappa under dagen med. :)
Sen rullade jag hemåt, ringde Veronica på vägen hem, men hon behagade inte heller att svara, så jag åkte hem istället, smsade med Linda, så hon kom till min parkering och så pratade vi en sväng, och så följde hon med mig upp, och så följde hon med mig ner till Ica  och handlade lite, och så gick jag hem och lagade lite mat. :D
Det vart tacos, för att jag vart grymt sugen på det :)

Kollade på tv, en sväng, pratade med folk på msn, och sådär ! :D
Somnade en sväng, och så gick jag ut på en liten promenad och så tog jag en cigg med Kalle.

Smsade lite mer med Linda, för en stund sen. Och nu sitter jag här i daglig ordning och skriver blogg :)
Ska se om jag orkar läsa lite bloggar idag då, så mkt jag har missat. :P
Sen ska jag lägg mig i sängen och sova lite:) Får sova ju sova ut ordentligt imorn, för ska ju ta och jobba natt imorn :D



Bells, det är en vit byrå, tre låders :D Den står bara ivägen nu :P :)<3




Nej nu ska vi se hur många bloggar jag orkar läsa :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback