kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

7 Oktober

Heey !


Yees, jobbade idag, trött som en gnu när klockan ringde imorse, men det var ju bara att gå upp och se glad ut det ;) haha !

Klädde på mig, gjorde mig iordning, drog på lite mascara, tog medicinerna, drack lite vatten och tog en cigg, haha ! Vilken start på dagen :P Var grymt sugen på kaffe, men orkade inte slå igång vatten kokaren :P
Så det fick bli vatten istället ;)

Tog på mig jackan och skorna och gick ut till bilen, startade den, och så åkte jag, haha, ordagrant va ? :P
Kände för det idag :P

Kom till jobbet, och fick mitt efterlängtade kaffe ;) Och gissa om det var gott :)
Sen var det bara att sätta igång med arbetet :) Och allt gick hur bra som helst :)
Lite trött bara, men det gick :)
Och det var skönt att få åka hem kl.15 :)

Ringde Natta när jag sluta, men hon jobbade så hon var inge rolig, så jag åkte hem istället. :)
Kom hem, slog igång datorn, och loggade in på msn, face och bdb, same as always. :)
Prata med lite folk, och sådär, väntade på att en viss person skulle komma in på msn, men det gjorde personen inte, haha, ja jag tkr om att vara lite hemlighetsfull, och Bella hatar när jag är det, men det är bara kul :P

Förresten, Bells, vill du ha en byrå med ? :) när du ändå ska ta tvbänken :D

Efter ett tag framför datorn och tvn så började jag bli hungrig, så gick ner till Ica och handlade lite, och så lagade jag mat, va så grymt sugen på kyckling, så det vart kyckling :D

Linda kom över en sväng när jag lagade mat, rökte lite, och prata lite :) Sen skulle hon hem och laga mat :)
Så jag åt och kollad lite på tv, och satt vid datorn, som vanligt. Var alldeles för trött för att göra något, men var oerhört uttråkad. :P
Så jag hade det inte så lätt så att säga :P haha !

Hoppade in i duschen för att jag var uttråkad, :P Skönt att duscha stod där ett tag :)
Pratade lite med Sötnöt :)  Pratar lite fortfarande, pratar med F med.
Och var precis ute och träffade Linda en sväng, tog en cigg eller två och pratade lite :)

Börjar bli trött nu, och det är bajsprogram på tv, så ska nog ta och krypa ner i sängen. Ska ju upp och jobba imorn igen, det var ju en fin ledig vecka jag fick, haha ! :P
Men så är det, jag är väl en arbetsnarkoman då ;) Kanske stämmer det alla säger.. :P

Men men, nej nu ska jag prata klart med nötterna och sen lägga mig :) Klockan ringer 6.30 imorn bitti :P





Jaa juust, 11 läsare idag, hmm, undrar ja.. VILKA ÄR NI ? :D
Varför läser ni just min blogg ? Vad skriver jag som får er att läsa den ? :D
Svarar ni på mina frågor så svarar jag på era ;) Deal ?! :D



Goodbye, and Goodnight !


Comments
Isabelle säger:

Vad är de för byrå då? :)

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback