kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

30 September och 1 Oktober

Heey !

Nu blir det ett rätt så långt inlägg, orkade inte skriva igår :P


30 September;


Vaknade ganska så sent idag, men sen låga jag faktiskt kvar i sängen och kollade på tv ett bra tag innan jag gick upp, ganska skönt om jag ska vara ärlig :)
När jag väl gick upp, så kollade jag läget på Face, läste lite inlägg som jag inte sett, och hoppade sen in i duschen. :)

När jag hade duschat klart så klädde jag på mig, självklart, och sen lagade jag lite mat, Köttfärssås och spagetti.
Det vart en ny och annan smak på köttfärssåsen, men det vart god iaf :)
Mätt som tusan vart jag, då la jag mig i soffan under en filt och kollade lite på tv, och film.
Smsade lite med Jocke med, han och Bonzo skulle komma över och titta på film idag med :)

När dom kom, så satte vi oss i soffan och Bonzo la sig till rätta på sin plats, och så kollade vi på först Den otroliga vandringen :) Den är faktiskt bra, och det var ett tag sen jag såg den :) Fick för mig att tanka ner andra filmen med, så den ska jag kika på nån dag här med, :)
Efter det så kollade vi på Shutter från 2004, en japansk skräckis, usch ja, inte jätte läskig så, men mkt hoppa till scener, och lite halv vidriga scener så, men ändå så var den ganska bra :)

Efter den filmen lessnade jag på skräckisar, så det vart en komedi, What happens in Vegas :) Bra, och rolig :D

Pratade bara en liten stund med Sötnöt, men vi var trötta båda två, så :)

När den filmen var slut så var det dags för sängen, så Jocke och Bonzo åkte hem, och jag gick och la mig, och ja, det gick bra att sova själv :P

Goodbye, and Goodnight !

 

1 Oktober;

 

Kom ju i säng rätt så sent igår, somnade ju vid 6 tiden :P

Och telefon trackad vart jag, typ hela dagen, men kom iaf upp ur sängen kl.13. Det var ju bra :P

 

Försökte få tag på jobbet, men lyckades inte, :P När jag väl fick tag på dom så var allt löst :)

Efter det så satte jag mig i soffan och kollade läget, kollade Face, msn och så lite på tvn. :)

Väntade mest på att Linda skulle vakna :)

 

När hon väl hörde av sig så bestämde vi att vi skulle in till Uppsala, jag behövde på gå Gränby och köpa en ny vinter jacka :)

Och hon ville följa med :)

När vi kom in, så gick vi direkt til Stadium, och jag hittade min älskade Everest jacka :)  I love it ! :D

Fast det vart ingen svart, det vart en grå, men lika varm och skön är den för det :)

Efter det så kollade vi lite inne på Game, och jag köpte ett nytt SingStar spel, och sen så åkte vi hem :)

 

När vi kom hem, så drack jag och Linda lite Kaffe, och så pratade vi och kollade lite på tv, :)

Gick ner till City livs, och så där en sväng. :)

 

Men vid typ 00 tiden, fick jag och Linda ett ryck, vi åkte in till Uppsala igen, och inte långsamt direkt :P

Vi åkte till Max och käkade och lite annat bus :P haha !

 

 

Jo, smsade lite, eller ja, ganska mkt med Sötnöt med :) Men ja, ska inte gå in på vad vi har smsat om. Försökte iaf flörta lite, men det gick inte sådär jätte bra :(

 

Sen pratade jag en stund med Simon med, och så spela vi lite betapet, och prata en stund i telefon.

 

Sen kröp jag ner i sängen, :)

 

Goodbye, and Goodnight !

 

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback