kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

3 - 6 Oktober

Heey !

Jo har haft lite mkt att göra det senaste dagarna, så det har inte blivit någon blogg, för har inte riktigt haft orken till det. :P
Men nu ska jag försöka få med det mesta iaf :D


3 Oktober;


Som sagt, jobb stod på schemat, och klockan ringde 5.30 och så var det bara att gå upp. Göra sig iordning och åka till jobbet, och se glad ut, efter bara nån timmes sömn. Yippie !
Men det gick iaf bra att jobba, gick av första turen kl.14 och då åkte jag ut till Natta och Tobbe och hälsade på och drack lite kaffe :)
Dom höll på att elda lite och riva ur en gammal bod eller vad det är, som dom ska ha som vedbod sen :) Mkt damm vart det :) Och rök luktade man efteråt. :P haha !
Och så fick jag lite kaffe med :)

Men sen var det dags att rulla tillbaka till jobbet och slita några timmar till :) Men de gick jätte bra :D

Fick samtal av F och J på kvällen, innan jag hade slutat. Pratade med dom en sväng.
Och så vart det bestämt att jag skulle åka till dom i Gottsunda efter jobbet, men jag ville hem först och så :)
Så när jag slutade så åkte jag hem, och duschade och böt om och allt sånt :)
Och sen rullade jag till Gottsunda. Ja, det var ju skojj ! :D
Vart kvar där, mys och så sov vi :)
Somnade väl vid 5 eller 6 på morgonen. Va bara att ställa klockan och sova några timmar det. :)


Goodbye, and Goodnight !




4 Oktober;

Vaknade först vid 10 tiden, jobbet ringde, somnade om och vaknade igen vid 14 tiden, gick upo då. Och då var alla andra vakna med :) Dom kollade på tv, och såntdär. :)
Kollade på Idol en stund, och så.. :) 
Men sen började klockan närma sig 15, och så var det dags att rulla mot jobbet :)
Jobba några timmar, och jag var inte alls laddad för att jobba :P  Ont överallt, eller jag va seg. :P
Men det gick bra iaf :D
Jobbade med en bra tjej, och vi hade kul :) vi har alltid kul när vi jobbar ihop :D Så det är ju tur :)

Efter jobbet så åkte jag till Nattaoch Tobbe en sväng, drack lite kaffe och kollade en stund på tv. :)
Tobbe var lite dålig, haha ! Bakis :P
Men annars så vare väl trevligt, och dom har fått det fint där hemma nu :) Det är ju lite småplock kvar men annars så :)

Sen åkte jag hem, tittade lite på tv, och satt lite vid datorn, och sen var det dags att lägga sig och sova lite, :)
Skulle jobba 8-16 dagen efter :)
Och var jätte trött, så jag ställde klockan och kröp ner under täcket. :)

Goodbye, and Goodnight !




5 Oktober;

Jo, klockan ringde 6.30, upp klädde på mig och gjorde mig iordning, och fick skrapa lite rutor sen rullade jag till jobbet :)
Lite trött sådär, men det gick jäätte bra :)

Lite segt bara, kan nästan tycka att det är jobbigare att gå en 8-16 än en 8-20 :P  Vet inte varför men tycker det bara :P

Men iaf, dagen gick, sakta men säkert och så fick jag äntligen åka hem :)
Kom hem, satt mig vid datorn, kollade lite, och så kollade jag på tv. :)

Satt precis och funderade på att skriva lite blogg, men då ringde Linda så då åkte jag över dit och umgicks lite :) Dom va ute och mecka me bilen,  :) Men sen gick vi upp och drack lite kaffe, och sådär :)
Kollade lite på tv gjorde vi med :)

Men sen började jag bli jätte trött så jag åkte hem och la mig, skulle titta på film, men orkade inte göra det :P
Så stängde av och sov istället :)

Goodbye, and Goodnight !





6 Oktober;

Yees, fik äntligen sova ut lite :) Och det var ju skönt, men hade blivit lite halvt telefontrackad från jobbet, så ringde upp när jag hade vaknat och så :) Jobba imorn :) Och den 13de. :)

Gick efter det upp och slog igång tvn och kollade på filmen som jag inte orkade kolla på igår, en ny Bring it on film :P haha !

Men den var faktiskt ganska bra :)

Linda skickade mess med, men hade inte kommit upp ur sängen så, och Natta hade ringt, och så hade jag fått mess från Anki :)

Gick upp, klädde på mig, försökte få tag på Natta men fick inget svar, sen pratade jag med Linda. :)

Och kollade lite på tv, kollade på film, och kollade datorn. :) Msn och så där :)
Lyssnade på musik, :)

Det har varit en lugn dag, skönt att få vara ledig lite :) bara ta det lugnt liksom :)
Ligga i soffan och sådär :) Gjorde faktiskt något idag som jag inte har gjort på länge, var inne på lunar och Pea och kollade en massa :P haha ! är inte inne så mkt längre, nu äre ju mer Face och bdb som gäller :)
Men iaf, och pratade me massa folk där, men det vart mkt raderade gästboksinlägg med. :P haha !
Jadu, vad säger man. ;)


Kollade på Män som hatar kvinnor nu med, har inte sett den förns nu, den var väl sisådär,  hoppas på att andra filmen är bättre. Pratat med massa på msn, och nu kollar jag på tv igen :)

Haha, sa ju att jag inte har gjort så mkt idag, jo lagade mat :P men det va ju inget ovanligt :P
Och nu sitter jag ju här i soffan och kollar på 3an, The mentalist :)
Får se det blir väl sängen snart, ska ju upp och jobba imorn :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback