kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

28, 29 & 30 Oktober

Heey !

Har varit mkt nu, har inte haft tid att skriva bloggen, sen har det dykt upp saker så det har inte blivit av helt enkelt.
Men ska se nu om jag får ner allt :)


28 Oktober;

Uppe tidigt idag med, gjorde mig iordning och åkte ner till Korsbron och hämtade upp Veronica och William :)
Sen bar vi av in till stan :) Vi åkte först till Upplands bilradio och skulle kolla med dosan och så, men det gick inte alls som jag ville, för det gick tydligen inte att köpa en dosa till min bil, då skulle jag va tvungen att byta ut hela larmet, men det ville jag inte, och så fanns det ett annat alternativ, att bara koppla in centrallås men ja, får se hur jag gör :)

Efter det så åkte vi till Ikea, och vi kom fram till att dom hade jätte bra kundvagnar där, man kunde spänna fast Wille, så att han inte ramlade och hade sig :)
Sen shoppade vi lite, och vi skulle inte ha så mkt, men så brukar det bli när man åker till Ikea, man kan inte gå in där och inte köpa nå :P haha ! Jag köpte iaf en skena nu, så nu ska bara min kära far få skruva upp den :)
Sen köpte jag lite annat smått och gott :) Lite ljus och sånt där skojj ! :D

Efter det så rullade vi till Max och käkade :) Efter det till ÖB och handlade lite där med :)
Och när det var klart så åkte vi till Willys och handlade mat :)
Och det gick ju bra, men vi lyckades tappa Willes snutte där inne, men man blir ju lite irriterad att ingen säger nå, det var hur mkt folk som helst men inte en jävel säger något. Suck ! Det är ju ändå ett litet barn vi pratar om, då kan man ju iaf öppna käften och säga något ! Usch, idioter finns det ju !

Efter allt handlande så åkte vi hem, åkte till Korsbron och packade ur Veronicas grejer och sen rullade jag vidare hem och packade upp mina grejer i lägenheten, men det var ju inte det lättaste, haha ! Hatar trappor, :P
Men fick iaf upp allt efter lite slit :P Sen parkerade jag bilen och började packa upp grejerna, :P
Alltid kul att handla, men mindre kul när man kommer hem och ska packa upp allt :P haha ! :P

Jajust, lyckades ju bita bort lagningen på tandfaen med, blir så less :P Får ta och ringa tandläkaren någon dag :P
Men det känns ju surt att den bara försvann så där lätt, jaja ! :P Och ont gjorde det med ! Haha !


Åt lite mat, och så, kollade på tv, smsade lite och sådär.
Fick besök, kollade på film.
Pratade med Linda, :P
Bakade kladdkaka :)

Sen var det dags att försöka sova lite, upp tidigt och jobba imorn. :)

Goodbye, and Goodnight !




29 Oktober;

Yes, somnade väl runt 3-3.30 tiden, och klockan ringde 5.40, och då var det ju bara att kliva upp. Usch fy och blä.
Trött som en jag vet inte vad, men gick upp, gjorde mig iordning och åkte till jobbet.
Kom till jobbet, och drack massa kaffe på en gång, och det behövdes kan jag säga, kaffe är min räddning om dagarna, synd bara att man inte får ta den där ciggen när man vill. Men man överlever :P

Och dagen gick bra, och rätt fort :) Skönt att få åka hem när man hade slutat. :)
Smsa Kalle när jag kom till Gimo, men han hade inte tid :P haha !
Så då åkte jag hem, kollade läget på datorn, och kollade lite på tv, sen slocknade jag på soffan en stund.

När jag hade vaknat, värmde jag på lite mat, och åt, Linda kom över en sväng, drack lite kaffe och åt lite kladdkaka :)
Sen skulle hon åka en sväng, så jag drack lite mer kaffe och kikade på tv en sväng :)

Linda kom tillbaka och så pratade vi och kollade på tv och så :)
Irriterade mig på de flesta på Face som bara snackade goja, :P

Sen åkte Linda hem och jag hade tråk !

Smsade med, ja, men yeye. Orkar inte.

Så ringde Kalle och kollade vad han gjorde, han gjorde inte så mkt, så då bestämde vi oss för att titta på film, :)
Han gick ner och köpte cola och så, sen så kom han hit, och så åkte vi över till honom och kollade på film.
Och trött vart jag, men på bråkhumör var jag innan :P haha !
Vi kollade på två filmer, Simpsons the movie och Men in black 2 :)

Sen vart jag jätte, trött och åkte hem :)
Kollade datorn lite, sen la jag mig. Somnade typ nästan direkt.

Goodbye, and Goodnight !




30 Oktober;

Yes, vaknade första gången vid 9, tok täppt i näsan, bunkra upp med nässpray och la mig igen, sen vaknade jag igen vid 11 tiden, gick på toa, nässpray, och la mig igen, vaknade nästa gång 14, nässpray igen, och kollade på tv, hatar verkligen att vara täppt i näsan ! :P

Gick iaf upp efter ett tag, satte mig vid datorn och tog en cigg, inte vid datorn dock :P

Hoppade in i duschen, och så lagade jag lite mat efter duschen, och har pratat med folk på msn, och med Linda i telefon. :)
Laddar för att åka och jobba nu, ska åka om en timme och hinna med att åka till Vallby före, :)
Men vi brukar hinna, ska bara hämta upp Linda först :)


Nu ska jag gå och fixa håret som ser ut som knullrufs just nu :P
Sen göra mig klar för att åka till jobbet :)

Goodbye, for now :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback