kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 & 27 Oktober

Heeysan !


Blogg.se hade stängt av inloggen igår när jag skulle blogga så, därför vart det ingen blogg igår ^^


26 Oktober;



Yees, vaknade av att chefen ringde, eller ja, jag var på toa iofs, men vaknade väl till när hon ringde. Hann inte svara så lyssnade på meddelandet hon lämnat och ringde upp :)
Jobba idag och imorn :) Det var den lediga veckan det :P haha !
Men men, ledig onsdag och torsdag iaf :)

Gick iaf upp då, fixade lite frulle och sådär :) Kollade på tv, gjorde mig iordning :)
Klockan drog på, sen så var det dags att åka till jobbet och slita lite :P
Skulle pumpa däcken på bilen först, men de vare tydligen fler som skulle göra just precis då, så sket i det köpte cigg och åkte till jobbet istället :)
Kom till jobbet, men var bajs trött, usch fy och blä, och det var jag inte ensam om :P
Men det gick ju bra iaf !:D

Sen fick vi strömlöst på nedervåningen haha, men det var när det var dags att åka hem, så det gjorde inget :P

Åkte hem, skulle ju ringa fröken Slothus när jag var på väg hem, för vi skulle ta en cigg. Men då satt fröken och kollade på film med sambon, så då åkte jag vidare så då ringde jag Kalle istället :P haha ! Så han fick komma ut och röka med mig :D Även fast han skulle upp och jobba tidigt :P
Men han kom ju självmant så han får la skylla sig själv :P

Veronica och lillebror kom förbi med, tog en cigg prata lite, sen vart det klagomål på min bil :P haha ! Men det är jag ju van med så ja :P
Stod å prata ett tag, sen åkte jag hem igen :) Smsade lite och satt vid datorn, flörta lite utan att lyckas.
Satt på msn och kollade på tv.
Sen efter mkt flörtandes så hoppade jag in i duschen, :P sen klädde jag på mig pyjamas och så gick jag och la mig, kollade på tv en stund sen somnade jag :P


Jaa just, min lilla troll unge fyllde ju 4 år ! :D Awe, ska se om jag hittar en present till henne när jag kommer in till stan :D Grattis skruttan ! :D Tant Mickan älskar dig ! :D<3


Goodbye, and Goodnight !

 

 

27 Oktober;

 

Yes, uppe med tuppen kändes det som, fast klockan var ju iofs halv 10 :P haha !

Chefen ringde, skulle börja 13 istället för 14 :P Okej då :)

 

Försökte ringa Veronica, men hon behagade inte att svara :P Men fick tag på henne till slut på face :P

Åkte dit och fikade lite och prata, Bestämde att vi skulle åka in till stan imorn, ska fixa ny larm dosa till bilen, sen handla lite annat smått och gott :) Mat bland annat.:)

Sen rullade jag till jobbet, :) Slet mina timmar, men var typ lika trött idag med :P

Men det gick ju bra iaf. Men det var skönt att åka hem :D

 

Körde på en del på vägen hem, skönt att komma hem, smsade med Linda, och så där :)

Flörta lite idag med, men nej :P

Är iaf ledig imorn, så det är ju skönt :)  Ska in till stan och göra lite annat :) Se om jag hittar en present till Maya med :)

 

Prata med Linda i telefon för ett tag sen, hon var på väg hem från Öregrund, haha, hon är rolig hon min lilla snuffsa :)  Får se hur det går för henne imorn, å träffa alla på jobbet :P Haha !

 

Iaf, nu sitter jag och kollar lite på tv, och pratar med Veronica på face :) Ska väl ta och kika på en film eller så om en stund, sen blir det väl sängen :)

 

Ska ta och titta på en tvättmaskin på blocket med, se om man hittar något :) Då kanske det blir ett köp :) Kan vara skönt att ha :)

 

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv, och ta det lugnt en stund :)

 

 

Goodbye, and Goodnight !

 

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback