kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

21 Oktober

Heey ! :D

Idag har det hänt en del :)

Linda ringde imorse, eller ja, på eftermiddagen, men det var väl imorse för mig, för jag sov ju fram till 12 iaf, sen att jag gick upp ur sängen senare är en annan sak :P  Låg kvar och tittade på film, och på tv. :P

Hade iaf kommit upp ur sängen när hon ringde. Pratade en stund med henne, och sen klädde jag på mig lite kläder och gjorde mig iordning, och sådär. Pratade med chefen, skulle ut dit och fixa deras datorer och så :)

Jaa just, pratade med Pappa igår med, han skulle fixa det där med min nya säng någondag :) Ska ju få 120 sängen som står hemma hos dom, Nattas gamla, så får jag en ny säng. :) Hon använder ju inte den längre nu när hon bor med Tobbe.
Kommer ju hehålla min säng som jag har nu med, den ställer jag med den andra sängen hos mamma och pappa så länge, eftersom att det är en dubbelsäng det :)
Den kan man ju ta igen när eller om man nu flyttar ihop med nån karl nån gång i framtiden, om det nu blir av.

Iaf, kollade lite på datorn innan det var dags att åka ut till Kölinge och fixa datorer :P
Åt en smörgås eller två innan bara. :)
Hade fått mail om att mitt hår som jag vann på tradera var skickat med, så förhoppningsvis så får jag det på fredag :D Hoppas verkligen :D:D För det kommer bli nice :D

Kom ut till Kölinge, och till chefen då förstås, satte mig vid datorn på engång, och fipplade och hade mig, gjorde diskrensningar och sånt där roligt, och fixade brandväggen och så. Och det gick ju, fick igång msn sen, för det var det som var problemet, man kom inte in på msn :P Men jag fixade det. :)
Kaffe fick jag med :D
Efter att ha fixat den första datorn så vart det dags för den andra, fixade lite på den, men hittade inte rikitigt felet, får ta det en annan dag när jag har mer tid, för det vart lite sent idag. :)

Sen pratade vi en stund och sen var det dags att åka hem.
Körde lugnt hem, även fast det inte var halt, det gick bra :)
Kom till Gimo, och lurade ut Kalle på en cigg, och det var ju tur det. För när jag stog på parkeringen utanför så gick nån anslutningsslangen till kylaren sönder, det rök som tusan, och allt vatten var på gatan framför bilen.
Typiskt liksom, men Kalle fixade det där lite provisoriskt :D Och det var ju tur, får hoppas på att det håller tills på fredag då jag ska lämna bilen ute hos mamma och pappa, för då ska pappa fixa och byta massa andra saker på bilen. :)

Jo, smsade lite med Karro ikväll med :)  Vi har pratat om att vi ska träffas och prata ut om allt som har varit nu, och komma över allt. För jag saknar henne, det gör jag !
Bara synd att det har blivit såhär, men vi ska fixa allt, och pengarna ska jag få tillbaka med :) På avbetalning som jag har sagt förr med, men det känns bra :)
Får ta och planera in och ses snart, så jag får se magen :D

Pratade med Linda för en stund med, hon jobbar hon, vi prata lite om fredag, och så. Och nu har jag skrivit en lapp och satt upp nere i porten typ, så nu ska det inte bli nå klagomål, för lite hög musik kommer vi ju ha :)
Men nu ska det inte bli nå, för nu har jag sagt till med :P
Och vi kommer ju ändå åka hemifrån mig kl.17 typ :P

Jaja, nej nu ska jag lägga mig och försöka sova lite :) Ska ju upp och jobba imorn :) Jobba i köket, det kan bli spännande :D


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback