kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

2 Oktober

Heey !

Shit, det är redan Oktober, känns jätte knas att skriva Oktober.. :P
Men så är det ju :P


Ja men idag har jag gjort en del, vaknade vid 12 tiden, men gick väl upp lite senare :P
Upp gjorde mig iordning, klädde på mig, kollade Face, satt lite vid msn, kollade lite på tv, och sen var det dags att rulla till jobbet och jobba några timmar :P
Har ju varit ledig 5 dagar nu, renarama semestern juu ! :P
Men det kändes inte konstigt att komma tillbaka till jobbet, det kändes bara bra :) Tycker ju om att jobba ! :D
Och allt gick hur bra som helst, fick göra lite mer än vad jag ska men det gick ändå :):D

Efter jobbet så ringde jag till Natta, hon och Tobbe höll på åå flytta saker, eller dom skulle flytta saker.
Åkte förbi dom i Alunda och tog en cigg, och så följde jag med in en stund. Men det slutade med att jag hjälpte dom att flytta alla grejer :P
Vi lassa min bil full med grejer med :P

Sen rullade vi ut till Rasbo och lassade av, och det är ett jätte mysigt hus dom ska bo i :) Skulle kunna tänka mig att bo där själv :) Jätte fint var det :D

När vi hade lassat av grejerna vi hade packat då, så rullade jag och Tobbe ut till Kölinge och hämtade en tv, och en soffa, en tvhylla, en annan hylla, och lite annat smått och gott :P
Och nu har jag jäätte ont i det som ska kallas muskler, och väldans ont i armarna så träninsvärk imorn då, jo jag tackar :P haha !
Får se hur det går att jobba då :P

Har pratat med Linda med nu, la typ på nyss :)

Ja just, fick två såna här galler byråer, eller vad det heter, och ett skoställ av dom :) Och så ska jag få ett litet bord med :D Det tackar vi för :) Ska bara bli av med tvhyllan som står och skräpar i hallen, Bella ta skiten nu om du ska ha't :P

Nej nu måsta jag ta och lägga mig, ska upp om bara några timmar och jobba, så måste ju få lite sömn iaf :)
Jobba, 7-20 imorn :P

Just jaa, har haft mitt körkort ett år nu :):D



Sötnöt
, saknar dig, saknar att prata med dig, =/





Goodbye
, and Goodnight !


Comments
isabell säger:

ja, ja ska ha tvhyllan, och snart blir du nog av med den med :) <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback