kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

18 Oktober

Heey !


Jag kan ju börja med att säga att jag var sjukt trött imorse med, det märktes ju snabbt med tanke på att jag lyckades försova mig. Typiskt !
Vaknade 20 minuter senare än vad jag skulle. Då vart det brottom, upp kastade på mig kläderna, drog på lite mascara, tog mina mediciner och stack på en gång, låg på lite på vägen till jobbet, men inte för mkt, :P
Kom iaf i tid och det var ju huvudsaken, hatar att försova mig, och hatar att komma försent till jobbet. :P
Men men, möttes av en trött men glad nattare :)  Fick mitt älskade kaffe och en cigg på det så är man på gång igen :)

Det gick bra att jobba idag, allt flöt på som det ska :)
Men åkte inte hem kl.15 kom från jobbet senare, träffade en arbetskamrat jag har saknat, och saknar :)
Ska åka ut till henne och fika någon dag :D

När kag väl kom från jobbet, så åkte jag förbi hon Natta och Tobbe, hade pratat med Natta tidigare, skulle få låna hennes stövlar tills på fredag, då vi ska ut med jobbet :)
Så åkte förbi och hämtade dom, och så bjöds det på kaffe, och jag tackade och tog emot :) Gott med kaffe, och så :)

Efter det så åkte jag ut till Kölinge, pappa skulle få kolla på bilen, för jag tycker att den är lite konstig.
Han fick även limma tillbaka bakspegeln som ramlade ner häromdan :P
Men vi, eller ja, pappa kom fram till, eller kom på att det inte var drivknuten som höll på att gå, utan det va en plast grej som låg och dunka eller vad han nu sa :P  Men nästa helg ska han fixa resten av bilen :P

Efter att jag hade fått det klart, så åkte jag hem mot Gimo, åkte till OK och köpte glykol och cigg, haha, bra det där tillsammans :P
Sen vidare hem till Linda och Danne, vi skulle äta lite tillsammans och så, meningen var en film med, men när vi hade ätit klart så var klockan rätt så mkt, så då vare dags för mig att åka hem.
Kom hem, hoppade in i duschen, efter duschen kollade jag läget här, på datorn. Face, bdb och msn, som vanligt.

Men nu ska jag nog krypa ner i sängen, för nu är jag jätte jätte trött, och ska ändå upp tidigt imorn bitti, upp och jobba 8-12, en kortis, och efter det ska jag luncha med lillasyster och sen blire tandläkaren :P



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback