kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

16 & 17 Oktober

Heey !


Jo, har inte orkat skriva bloggen bara, jobbat så pass så att det har mer eller mindre varit sängen på en gång, om inte något annat har kommit i vägen. Vilket det har. Men det tar jag inte upp här. :)


16 Oktober;

Lyckades försova mig idag med, jag lyckas då alltid, men det är ju för att jag egentligen vet att jag inte behöver gå upp just då, och när man har sovsvårigheter så är det faktiskt skönt när man väl får sova, eller kan sova.
Skulle ju ha fikat med Veronica idag med, men som vanligt så dissar jag, eftersom att jag försov mig lite, och skulle fixa massa innan det var dags att åka till jobbet :P haha !
Men klockan gick ju lite snabbt, så helt plötsligt så var klokcan 14, och då var det dags att åka till jobbet.
Jobbade 15-20, och det gick bra, flöt på hur bra som helst, blir så när man jobbar med bra personer, som man har kul med samtidigt som man jobbar :)
Och som man kan prata med, om det mesta :) Och som man kommer bra överrens med :D

Pratade med Kate under kvällen med, hon var inne i Årsta hos Janna och parta lite med henne och Ingrid. Och dom tyckte att jag skulle komma in till dom när jag hade slutat. :)  Visst kunde jag det, iaf en liten stund innan det var dags att åka hem och sova lite, innan klockan skulle ringa. :)

Så när jag väl fick sluta kl.20 så åkte jag in på engång. Och de var mys, Janna bjöd på mat :) Hur gott som helst !
Och så pratade vi och hade hur trevligt som helst, men som sagt så var jag tvungen att åka hem.
Men Kate och Nicklas åkte samtidigt som mig. Och när jag kom hem, för sent som vanligt.
Kollade jag datorn, msn, face, bdb och sånt där roligt. Kollade lite på tv med, och så helt plötsligt hör jag världens krasch ! En ruta gick sönder, antagligen vare någon som slog sönder den.
Kollade ut genom titthålet i dörren, men såg inte så mkt, eftersom att jag bor en trappa upp.
Men efter en stund ser jag att någon är på väg upp för trappan, men personen vänder lika snabbt och går ut genom porten igen. Jag menar nödvändigt att slå sönder rutan då ?
Vad gjorde det för nytta liksom. Jaja, lite skraj vart jag ju med förstås. Kunde personen slå sönder den rutan så kanske personen fick för sig att gå på min bil med. Så var tvungen att gå ut och kolla både bilen och rutan, men vågade inte själv. Men då ringde Veronica, så då passade jag på att gå ner och kolla medans jag pratade med henne, för skulle det hända nå så bor hon inte så långt bort.
Gick ner, och såg ett stort jävla hål i rutan, och det var bloddroppar på golvet och det låg glassplitter exakt överallt. Jag tittade ut men såg inget. Hade sett en person vingla lite bortåt när jag stog på balkongen så hoppades på att personen var på väg bort iaf.
Veronica sa åt mig att ringa polisen och berätta det, så skulle jag ringa henne när jag hade pratat med dom.

Ringde dom, och första gången i mitt liv jag ringer till polisen :P  Men hon va sjukt trevlig som jag jag fick prata med, och hon sa att dom redan var på väg ut, och att dom redan visste om honom, och att dom visste exakt vem han var osv. Så jag skulle känna mig lugn, och precis när jag skulle ringa upp Veronica igen, så ringde Linda, hon hade blive orolig när jag hade sagt att jag skulle gå ut och kolla bilen. Så hon ville kolla så att allt var okej.
Mamma Linda liksom :D<3
Men bilen var okej, och efter en stund kom poliserna till porten, knäppte kort och tog nå nummer och sådär, kan ju tillägga att ena av dom var nå sjukt jäkla het :D haha ! Ge mig säger jag bara :P Haha !
Pratade med Linda, sen prata jag med Veronica igen, sen tvätta jag bort smink och så, och var nästan på väg ner i sängen, när en kompis börja skriva på msn, så då fastnade jag där. :)
Prata en sväng, sen var det dags för sängen. Men kunde inte sova. =/
Vilket inte var så ovanligt kanske. Ville inte vara själv. Så åkte bort och sov.

Hoppades på att få sova lite. Kanske skulle funka om man hade sällskap.

Men inte faen gick det heller, jo när jag var på väg så ringde den där förbannade Robert, och bara babbla och babbla. :P haha !  Prata hur länge som helst tyckte jag, och inte fick jag va ifred heller, det va en jävla karl på att tjata och tjata, eller ja, han var inte ensam om att tjata, de flesta som va där tjata :P Iaf, la på och så åkte jag.
Men karljäkel gav sig inte, han ringde igen på morgonen, typ vid kl.5. haha !
Jag tröck bort honom, och han ringde igen, och igen och igen. Orkaa, ville ju sova :P
Han slutade efter ett tag iaf, så fick jag väl sova nån minut.

Goodbye, and Goodnight !




17 Oktober;


Nåååå grymt jäkla trött var jag iaf när klockjäkeln ringde, ville verkligen inte inte inte gå upp då, ville ligga kvar i värmen. Men nej, det var bara att gå upp det, klä på sig och åka till jobbet, och se glad ut typ.
Kaffe satt fint när jag kom till jobbet, med den lilla stunden jag fick sova så var kaffet min räddning, pimpla kaffe som en tok :P
Men piggnade väl på när arbetet satte igång och man börja komma upp i varv och så :P

Men vart trött igen när det var klart typ, usch. Gick ner och la mig i soffan i personalrummet och slockade, men vart väckt innan det var dags att gå upp och jobba igen, typiskt :P
Jobbade på och så var det dags för den andra rasten, den lite längre rasten, skönt. Gick och la mig i vilorummet och somnade, sov väl 1½ timme, skönt, men hade vela sova längre. Men vaknade innan klockan med, och vaknade av att jag var sjukt kissnödig, typiskt liksom ! :P

Upp och jobba igen bara. :)
Men allt gick ju bra, trots att man var sjukt trött. Men skönt att äntligen få sluta, och åka hem. Körde hem en arbetskamrat först bara. Sen hem, smsade med Linda, hon skulle komma förbi när jag kom hem. För hon hade köpt cigg till mig, för att jag själv inte skulle hinna. :P  My angel ! :D<3

Hon kom förbi och lämnade dom, och pratade en stund, och så tog vi en cigg sen åkte hon igen, för att jag skulle få sova. Och nu sitter jag här och skriver, lyssnar på lite musik med :)
Tänker en massa.

Men nu ska jag hoppa i säng, jobbar imorn igen, börjar 7 och slutar 14, ska bara lägga upp en låt som jag tycker om, och ja, det är typ jag. :P





Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback