kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

15 Oktober

Heeysan !


Joo, skulle gå upp i tid idag hade jag tänkt mig, hade ställt klockan och allt sånt, men icke. Försov mig. Rackarns ballonger !
Skulle ha åkt över till Veronica och fikat idag innan jobbet, men så vart det ju inte för att jag försov mig.
Men vi får ta och fika en annan dag, när jag är ledig, eller har jobbat dag :P

Iaf, gjorde mig iordning, åt lite frulle, kollade läget i Facebook världen, och msn så klart :)
Vart lite tv tittande med. Sen var det dags att åka till jobbet, tankade först bara.
Kallt som satan börjar det bli ute med, nu äre mössa och halsduk som gäller, snart åker väl vantarna på med :P haha !

Och det gick bra att jobba, flöt på rätt bra :)  Linda kom och jobba natt så stannade kvar en stund med henne, och tog en cigg eller två, och drack lite te :)
Sen var det dags att åka hem, :)  Fick ju skrapa lite rutor på bilen dårå, men det var inte så farligt mkt att skrapa. Men för mkt för bara torkarna :P

Sen rullade jag, och lite halt var det på vissa ställen, haha ! Jo tack det märkte jag, men så kan det gå när man är lite tung i högerfoten :P  Iaf när man ska komma upp i fart :P haha ! :)
Men klarade mig idag med, från diket :) Men en vacker dag ligger jag väl där ;) Får hoppas på att jag inte gör det :P

Kom iaf hem, kollade Facebook världen, och sen hoppade jag in i duschen. :)
Klädde på mig pyjamas, och nu sitter jag här :P
Ska ta och slå igång en film och lägga mig i sängen och glo på den, sen blir det sova sova sova, ska komma upp i tid imorn, så man kan lägga sig tidigt imorn kväll, börjar ju tidigt på lördag så det kan ju vara bra att få lite sömn iaf :)

Nej nu ska jag lägga mig, :)



Goodbye
, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback