kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 Oktober

Heeey !


Har varit ledig idag, så idag har jag haft en sån där dålig dag igen, vet inte varför, för det mesta så är de dåliga dagarna just de dagar jag är ledig. Tror att det mest är för att det inte är någon som behöver mig då, då sitter man mest bara här.
Väntar på att något ska hända så att man kan känna sig behövd för en stund.
Hm, jag vet inte, allt känns så meningslöst ibland. Och ibland önskar jag att jag bara kunde dra tillbaka tiden, sen vad som kunde ha hänt, hur det hade varit idag om allt hade fått vara som det var.
Hade det man pratat och planerat varit klart ?
Hade man suttit här med mage, eller hade man redan fått ?
Ja, jag vet inte. Men ibland, bara ibland önskar jag att det var som det var då. Och ja, jag kan fortfarande undra hur det hade varit nu. Ändå ett tag efteråt.
Men ja, kan ju inte säga så mkt mer. Vet att jag kommer få "skit" för att jag tänker såhär.
Men jag säger bara vad jag tänker, jag har väl rätt till det ?
Men ibland undrar jag bara. Ibland önskar jag bara. Och ja, ibland saknar jag det.



Anyway, nu när jag har fått ut det.
Har inte hänt så oerhört mkt idag, kunde ha hänt mer. Men som sagt var ledig, vaknade runt 13 tiden, men låg kvar i sängen och kollade på tv ett bra tag, hade fått missade samtal och sms. Gick upp, klädde på mig, och så ringde jag upp Natta, men hon behagade inte att svara.
Skulle ha ringt chefen, men kom på att jag träffar henne imorn, så då kan jag prata med henne då :)

Sen slog jag mig ner i soffan, kollade läget på Face, och msn och allt sånt, lyssnade på musik.
Pratade med Jeanette i telefon. Lagade mat, pratade med Linda.
Natta ringde upp, så pratade med henne en sväng.
Linda kom över och drack lite kaffe med mig, tog ett par cigg, och så pratade vi.

Så som bara jag och Linda kan prata. :) Om allt, om saker vi varit med om. Det jag inte kan prata med någon annan om, det som jag verkligen behöver prata om, hon förstår mig. Hon förstår som ingen annan gör, och hon har alltid funnits där för mig, vad som än har hänt :) Så har hon alltid funnits vid min sida, samma jag vid hennes.
Min bästa vän, min ängel :)  Linda Slothus Carlsson :)


När hon hade åkte hem, så hoppade jag in i duschen, efter duschen läste jag en jäkla massa inlägg på Face, från min status, Kalle och Veronica hade tydligen haft kul medans jag va i duschen, haha ! Sisådär 100 kommentarer på den statusen, jo visst, några var mina, men det var under 10 :P
Men ja, så prata jag med Veronica i telefon, röksällskap, och rökhemlisar, eller hur va det ? :P:D
Efter allt, så satte jag mig i soffan, med min duntäcke, och kollade på film. :)

Pratade med en annan person med, som jag inte ska nämna, eller ja, får inte. :P
Men vi prata iaf, och det kändes väl bra, kompisar ! Det ska man kunna vara !

Sen slog jag igång en film till :)

Och nu sitter jag här, borde sova men som vanligt så kan jag inte. Ska försöka om ett tag.
Kanske kolla på en film till, somna till den eventuellt. Men först ska jag göra något åt den här kaluffsen jag har på skallen just nu. ^^

Sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att man kan få sova någon timme innan det är dags att gå upp och åka till jobbet.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback