kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 Oktober

Heey :)


Yees, vaknade sent idag, men kke beror på att jag kom i säng sent imorse :P
Men kändes bra att sova ut lite med, vaknade fler gånger i natt med, huvudet bara dunkade och hade sig.
Och alvedon funkade inte, inte ibumetin heller. Var bara att sova.. Men det är inte så lätt när huvudet dunkar och har sig, kändes typ som att någon stog och slog mig i skallen med en hammare. Nej usch, det var inte det minsta skönt !
Lyckades iaf somna om efter ett tag :)


Vaknade till liv vid 15 tiden, då ringde dom från jobbet iaf :P Så då vare bara att vakna och svara, och va glad :P haha !
Efter det samtalet gick jag upp, och slog igång tvn, och tog med mig kontrollerna till sängen, och la mig för att kika lite på tv i sängen. Väldigt skönt att ligga och dra sig lite :)

Men gick upp efter ett tag och satte mig i soffan istället, fortsatte kolla på tv, och kollade Face och bdb och msn så klart :P
Satt å prata med folk ett tag, och så ringde Bella. Prata en stund, och bestämde att vi skulle ha myskväll :)
Hon skulle vänta tills Rasmus åkte hem, och jag skulle laga lite mat före bara. :)
Så vi skulle höras efter det :)

Lagade lite mat, kotlett och kroketter, jätte mums ! :D

Gjorde dock en liten tabbe, medans jag åt. Hade kanal 5 på medans, och så kom ju nya avsnitten av One Tree Hill. Eller rättare sagt sista avsnittet av säsong 6, så nu vet man ju vad som händer i det iaf. :P
Men det är ju det enda avsnittet jag har sett med, och nu äre bara en månad kvar tills boxen kommer ut, och då får jag ju se hela säsong 6 :)  Och på tvn, ska dom börja visa säsong 7 på söndag nästa vecka :P
Så spännande, vill ju ha varenda box nu nu nu :D haha !

Sen så gick jag och Bella ner til Ica och handlade lite, jag köpte vitlöksdipp, morötter, en cola och en fanta. :)
Och Bells köpte en ostbågspåse. :P
Sen gick vi hem till mig, och jag började skala och skära upp morötterna, set var ju en hel del, och Bells blandade iordning dippen :)
När det var klart så  gick vi in och satte oss i soffan, och skulle koppla in hennes hårddisk till dvdn som jag brukar göra med min, men det ville inte funka, så vi koppla in min istället. :)
Valde film, :)  Den första filmen vi kikade på var Twilight, hade faktiskt inte sett den innan, har haft den på hårddisken länge, men har inte kollat på den :P
Men den var ju jätte bra, så nu behöver ju jag bara vänta en månad på nästa film :P Så det kan ju vara bra att vänta lite innan man ser en film :P haha !
Efter den filmen så kollade vi på Over Her Dead Body, och den är ju lite kul :)
Och till sist så kollade vi på The Sisterhood Of The Traveling Pants 2 :P För den hade inte Bells sett ! :D


Och hon bara smsade hela tiden, :P  Väldigt social och trevlig :P haha !

Men det var mys, :)  Vi kommer ju inte kunna umågs lika mkt sen när hon flyttar till Österby, så man får väl passa på nu, fast iofs så äre inte så långt till Österby. Så det kommer ju gå ändå :)

Hon gick hem för nån timme sen, och jag prata lite med Linda efter det. Försökte prata med en karljäkel med, men ja, det gick ju inte så bra. Vad är det för fel på alla jäkla karljäklar !?



Jaja, jag ska krypa i säng nu, ska bara ta en cigg först. Upp i skaplig tid imorn, eftersom att man börjar kl.8 på tisdag, så det kan va bra att komma i rätt dygnsrytm igen :)



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback