kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 24/11

Heeysaaan igen :D

Jo, lite förändring hade jag tänkt mig, ska väl se om jag kan pyssla lite med blogg designen någon dag här framöver :) Eller om jag bara fixar en ny på något sätt :D
Men jag verkar ändå vara lite populär iaf, kollade statistiken nyss, och det har varit lite dött på den fronten några dagar nu, men nu vart jag lite chockad och glad, hela 15(!) besökare idag :D
Oj, vilka är det ? Varför läser ni min blogg ? :D Men det är ju kul att jag skriver något i den som ni vill läsa, även fast jag har fått klagomål om att jag är lite hemlighetsfull, men jag kan ju inte sitta och skriva ner allt i bloggen heller, lite privatliv lär jag ju få ha oxå :)
Men det va iaf kul, så ville berätta det :D

Iaf, hade ju som sagt sovmorgon imorse :) Gick ändå upp up sängen 09.50 för då vaknade jag :) Dels för att jag hade sovit klart och dels för att jag fick post och det va nå tungt så det dunsade som tysan ute i hallen ! :)
Gick och titta och såg diiirekt att det var från CDON, och visste exakt vad det var för något med :)
One Tree Hill boxen, 6:e säsongen, SOM jag har VÄNTAT ! :D Hur glad som helst ! :D
Öppnade paketet och la det på bordet i vardagsrummet, sen gick jag och klädde på mig, tog en cigg och så började jag kolla, eller ja, meddelade Facebook världen att jag hade vaknat och att jag hade fått min efterlängtade box :D
Kollade på de fyra första avsnitten, alltså första skivan innan det var dags att börja röra sig till jobbet, åt lite nudlar innan jag stack med :)

Kom fram till jobbet, drack lite kaffe och sen var det igång :D
Kände mig dock lite bortglömd, :P Men det ordnade upp sig sen :D
Pratade ju med Finast sen iaf, smsade lite och kunde inte sluta tänka på gårdagen, och allt han busade runt om, :):) Haha :) Sötast ! :D
Och allt gick ju smidigt på jobbet med :) Träffade Linda en sväng på jobbet, drack te och rökte, sen åkte jag hemåt.
Ringde Finast när jag kom hem, och så pratade vi ett tag, och sen sa vi god natt och så :)
Pratade mkt om lördag då vi ska åka till Ikea och handla lite :) Och sådär :)

Och nu ska jag väl ta och lägga mig i sängen jag med, och sova lite, kanske kolla på ett avsnitt av One Tree Hill om jag inte lyckas somna vill säga :)

Jobbar hela dagen imorn, så lär kanske var lite utvilad :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback