kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 25/11 & Torsdag 26/11

Heejsan !


Jo det har varit lite mkt på jobbet nu i veckan så har inte riktigt orkat skriva blogg när jag har kommit hem.
Har varit alldeles för trött för det.
Men iaf, ska väl iaf försöka få ihop lite läsvänligt åt er.


Onsdag 24/11;

Jo, som sagt jobb idag, börja kl.7 på morgonen så det var ju bara att gå upp när klockan ringde 5.30.
Trött som en jag vet inte vad, men upp kom jag iaf, och gjorde mig iordning och åkte till jobbet.
Jobbade först mellan 7 och 14, sen gick jag på rast 2 timmar och så fortsatte jag mellan 16 och 21.
Lagom trött jag var när jag kom hem dåda.

Och så vart jag ju inte så glad, mer ledsen när jag kom hem. Allt blir bara fel, hur man än gör, så skiter sig allt, och jag sitter där.
Jag saknar dig, jätte mkt ! Och det enda jag vill just nu är att vara med dig, bara va hos dig skulle få mig att må bra.
Bara jag får va i din famn så försvinner allt som är jobbigt och dåligt. Men varför gör jag så här mot mig själv, jag mår ju inte bättre av det.
Men du är fin, och jag tycker om dig jätte mkt !
Vill bara att du ska veta det.

Efter allt, så försökte jag iaf sova lite, men det gick inge vidare för mig.
Någon timme fick jag iaf.


Goodbye, and Goodnight !

 

Torsdag 26/11;

Yes, efter ca 3 timmars sömn så var det bara att gå upp och åka till jobbet igen då.

Pigg och glad, eller inte. Kom till jobbet högg in på kaffet och så började det.

Fast va lite skönare idag, skulle bara gå till kl.16.

 

Efter lunch och allt ståhej på jobbet, så kom Malin och Ebba förbi :) Hälsade på lite, vi pratade och jag fick hålla lilla ögonstenen :) Hon skutta och hade sig, och var jätte glad :) Hur snäll som helst :)

Så det va jätte trevligt att dom kom över :) Ska ta någondag och åka ut till dom med :)

 

Sen fortsatte arbetet några timmar till, :) Efter jobbet så åkte jag ut till Kölinge, skulle klippa Maya och umgås lite me mina hjärtan där ute :)

När vi kom fram, jag och Carro kom samtidigt :) Så började Carro med maten på engång, och jag busade lite med Maya :) Sen åt vi, och sådär :)

Och så skulle jag klippa Maya :) Det vart lite kortare och så, men fint :)

Och jag som tycker om att ta kort på sötan, men fick inte det då :P Så det kommer en bild en annan dag på henne, så att ni får se hur hon ser ut nu. :)

 

Smsade med Finast med, men ja, tänker inte gå in på hur och vad det är, men kan bara säga att jag inte mår så jätte bra just nu, och ja, det är inte alls bra. =/ Men jag försöker iaf.

På vägen hem gick det inte alls, försökte och försökte verkligen, men det brast helt och hållet.

Kom hem, smsade lite till, skulle försöka sova med, men det gick inte alls. =/

Låg mest bara och tänkte en massa.


Varför ska allt bara gå åt helvete, när man för en gångsskull tror att allt äntligen ska bli bra ? :'(

 

Goodbye, and goodnight !

 

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback