kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag den 13:e November

Heey !


Ja usch man ryser ju bara av att veta vad det är för dag idag, och man tänker alltid, nej men jag har inte sån otur.
Allt kommer att gå jätte bra idag, och jag kommer inte ens märka av att det är Fredag den 13:e.

Men ja, det började ju redan efter att jag sovit någon timme i natt, men efter klockan slagit 00:00.
Vaknade, kunde inte somna om, låg vaken ett bra dag slumrade till en stund, sen vakna igen och fram å tillbaka... =/
Så tråkigt trött jag va när klockfaen såklart ringde imorse. Ville verkligen inte inte inte inte gå upp. Men det var bara att slå på leendet och gå upp, klä påsig och göra sig iordning.
Sen gå ut och se att det är snö på marken, och att det fortfarande snöar, och att det är kallt.
Lyckat, det var den dagen det, märkte ju av att det var Fredag den 13:e redan då.

Fick borsta bort massa snö och skrapa rutorna, och allt sånt. =/ Jobbigt jobbigt.
Men det hände iaf inget påväg till jobbet, tur det iaf. Kom fram hel och i tid :P

Och det gick ju bra iaf halva dagen, men sen fick man ju verkligen känna att det var Fredag den 13:e.
Usch ja, men ja, gjorde det bästa av situationen. Och bara längtade efter att få åka hem.
Men inte ledig imorn, utan jobbar imorn istället för på söndag. Men ja, det är ju lite skönt det med.

Efter jobbet så åkte jag hem till Veronica, och drack lite kaffe och busade lite med William :D
Sen åkte jag hem till Linda, drack lite kaffe, åt, och pratade en massa :)
Men sen skulle Linda åka till jobbet, så jag åkte vidare, åkte förbi kalle och tog en cigg, eller två.
Och efter det hem, för jag vart så oerhört kissnödig :P haha !
Och nu sitter jag här, har kollat Face, och Bdb och allt sånt, men alla är ju ute och härjar, för det är ju ändå fredag idag.
Jag tycker inte det dock, för det känns inte som fredag, även fast jag har jobbat hela veckan så känns det inte som fredag. =/
Men men, det är väl för att jag ska jobba imorn :P


Ja, just, har fått lite önskemål om mer bilder i bloggen, och det kommer så fort jag få möjlighet att ta kort på det jag gör :) För på jobbet kan jag inte det, eller jo, egobilder kan jag ju ta, men det är inte lika roligt kanske :P
Men det kommer, det lovar jag iaf :)

Nu ska jag iaf gå och tvätta bort smink och borsta tänder, ta natt ciggen och lägga mig i sängen och försöka sova lite :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback