kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 November

Heey ! :D

Ja, lyckades somna lite sent igår, men ändå rätt bra, om man jämför med förra veckan :)
Pratade med Muppen ett tag på msn, men sen vart det säng dags :)

Och klockan ringde 5.30 imorse, och så vare ju bara att gå upp, även fast jag bara ville ligga kvar i sängen och sova :) Det var ju så varmt och skönt under täcket :)
Men klev upp iaf klädde på jäkligt snabbt, för höll på att frysa ihjäl :P
Gjorde mig iordning tog mediciner och allt sånt, sen gick jag ut till bilen, och fick skrapa lite rutor då.
Tråkigt :P Och kallt vare i bilen med.
Sen fick jag väl rulla till jobbet, och det gick ju bra, det va bara halvt begravningståg till jobbet idag, tror att alla har börjat tänka som jag, att åka lite tidigare så slipper man den värsta trafiken. :P Så får la börja åka ännu tidigare hädanefter :P haha !

Iaf, det gick bra på jobbet idag :) Det var skönt att få sluta i bra tid idag, slutade kl.15 istället för kl.17 idag :)
Efter jobbet så åkte jag till Apoteket i Alunda och hämtade ut mediciner :)
Sen hem och lagade lite mat :)
Gott vare och mätt som faen vart jag, och så lyckades jag självklart somna på soffan efter maten.
Sov 2 timmar, men är fortfarande trött, så det är ju bra, :)
Ska lägga mig i sängen snart hade jag tänkte, har lite sovmorgon imorn, men kan va skönt att komma i säng tidigt ändå :)

Ska väl kolla lite mer på tv sen så :) Måste nog skicka till Frökern Linda att jag ska lägga mig och sova med så att hon inte får för sig att ringa ambulans och grejer :P haha !
Nejdå, söttösan :D <3


Nej nu har jag skrivit om min dag ! :D



Anne, okej, ska försöka med det :) Men det är svårt att knäppa massa kort när jag jobbar, för det får jag ju inte, :) Fast på mig själv kan jag ju, men det känns lite halvt ego :) Men ska försöka få med fler kort ! :D
Tack för att du läser min blogg ! :D Kram !



Och alla ni andra 17 st som läste bloggen idag bara !? :O Vilka är ni ? :D
Kan va kul att veta vilka fler som läser min blogg, och varför ni läser den :D



Nej nu ska jag krypa i säng ! :D

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback