kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

8 November

Heey !

Som sagt så var jag hemma sent igår, eller tidigt imorse, trött var jag då, och somnade på engång.
Men vaknade efter ett tag somnade om, och höll på så ett tag. Men det vart inte mkt, sömn i sträck eller.
Men men, det är ju sånt jag är van med.

Iaf, vaknade till runt 13-14 tiden, kollade på tv en stund, sen ringde Natta. :)
Vi pratade en stund och bestämde att vi skulle åka ut till Kölinge tillsammans, eftersom att det är farsdag idag :)
Jag gick upp, klädde på mig, gjorde mig iordning, försökte få ordning på min lugg som var helt ostyrig:P haha !
Men efter ett tag lyckades jag ;)

Sen åkte jag ner till OK och köpte cigg och en farsdag present :) Det vart trisslotter, det tycker pappsen om :D

Efter det så åkte jag hem till Natta och Tobbe, och vi åkte nästan direkt ut till Kölinge och skulle fika med pappsen :D
Men han mötte vi ju påväg ut, han skulle tydligen handla, men ja, vi väntade väl på honom. Men så kom han hem, men kom inte in på engång, så var jag tvungen att gå ut och leta reda på karln. :P
Men han skulle komma in om en stund sa han :)

Vi fixade kaffe och så under tiden, så satt vi och drack lite kaffe och åt bullar, så kom han in och så fick han presenten av mig, det var nått paket med trisslotter, tror det var 6 olika lotter, :)
Och han började skrapa lite :) Men nej han vann ju inte så mkt, men han vann iaf 50 kr :D
Så det fick han behålla för sig själv :) Annars hade jag velat ha 10% av vinsten :D

Vi fikade en stund till, sen ville mamma ha hjälp med datorn, så fixade lite där, sen var det dags att åka hem :)
Eller ja, hem till Natta och Tobbe iaf, vi åkte till Ica och handlade lite innan bara :)
Så började jag och Natta att laga lite mat :)  Fläskfilé och potatisklyftor, fast herr Larsson fick pastahjul, för herrn äter ju inte potatis. :P
Och så gjorde jag en sallad med :D
Tok gott var det, och mätta som tusan vart vi !

Efter maten drack vi lite kaffe, och Natta och jag gick ut och rökte lite :)

Sen skulle vi kolla på filmen vi hyrde med :) The Proposal :)
Och den var tok bra :D Skulle lätt kunna se den igen :D

Efter filmen så rullade jag hemåt, och har kollat lite på tv nu när jag kom hem, och nu ligger jag här i sängen med datorn framför mig och skriver blogg och pratar med Muppen på msn, haha ! Får se hur det artar sig ;)

yeye, nu har jag iaf skrivit blogg, så nu har ni något att läsa ;)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
Annica säger:

heeey babe!

ohhh den va bra alltså? ( filmen)

vill oxå se den



kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback