kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

6 November

Heey !  :)



Jo jag måste ju bara berätta om natten som va :P haha ! Rätt kul, men ändå gulligt på något sätt, det är då man vet att man har kompisar som bryr sig om en. :)

Iaf, pratade ju med Linda igår kväll, och hon skulle ju ha kommit över och hämtat filmerna jag brände ut till henne.
Men efter att ha väntat ett bra tag så hade hon fortfarande inte hört av sig eller kommit, så jag kröp ner i sängen, och kollade lite på tv, tänkte inte alls på att skicka och säga att jag skulle sova.
Men iaf, total däckade, och då hände det tydligen massa grejer som jag inte alls var medveten om eftersom att jag totalsov :P

Haha, men vaknade iaf av ett det ringde från okänt nummer. Hörde då att det ringde på dörren, så gick för att kolla vem det kunde va. Gick sen för att sätta på mig lite kläder, kollade mobilen, och då hade jag 47 missade samtal från Linda, om inte mer, och typ 5 sms.
Och så öppnade jag dörren och där stod hon, jag läste sms:en hon hade skickat, och tänkte skriva ner dem, :P

Första smset skickade hon antagligen efter att ha ringt först;
Kl.22.33:
Sover du
Andra smset, efter att ha ringt några gånger;
Kl.22.47
Vi är på din balkong, har de hänt nåt
Tredje smset, efter ytterligare massa samtal;
Kl. 23.02
Nu är jag jävligt orolig
Och fjärde smset kom efter ännu fler samtal;
Kl.23.10
Vi kommer ringa ambulans
Och femte smset;
Kl.23.19
Nu ringer jag ambulansen
Och sjätte smset efter ännu fler samtal;
Kl.23.35
Jag har ringt polisen nu.

You see, jag har nämligen astma som de flesta i min närhet vet om, och har nyligen varit lite förkyld, och har lättare att få astmaanfall när jag är sjuk då mina luftvägar inte är dom bästa just då..
Och detta vet ju då lilla älskade Linda om, och hon är så orolig så fort jag inte svarar i telefonen.

Så hon vart ju lättad när jag öppnade dörren, men kände sig lite dum för att hon hade ringt polisen och ambulans.
Men hon trodde ändå att något hade hänt, och att jag hade fått ett anfall och låg på golvet eller så, lilla tuffsan :)
Men jag sov ju bara, väldigt hårt och väldigt skönt.

Men hon berättade för ambulansmännen och polisen att det inte var någon fara, och bad om ursäkt, men dom sa bara att det är alltid bra att ringa engång för mkt, för det hade ju kunnat hänt något.

Jag skrattade lite åt henne, men det var ändå gulligt av henne, för hon bryr sig ju :)
Jag älskar dig oxå Linda :)

Efter allt det där så gick jag och la mig igen, för jag skulle ju faktiskt upp tidigt och jobba, därför la jag mig tidigt och för att jag var toktrött med :P
Haha nu vet ni det :) Ville bara dela med mig lite :)



Idag iaf, klockan ringde 6.30 imorse, då var det bara att gå upp, göra sig iordning och åka till jobbet.
Trött som faen, svårt att hålla upp ögonen på väg till jobbet men det gick ju bra ändå :)
Kom till jobbet och slängde mig på kaffet :)
Och efter det så flöt dagen på, hur bra som helst och kul hade vi med :)
Skulle bli skönt att få åka ifrån jobbet några timmar idag, innan jag skulle tillbaka och ta städet.
Så när klockan vart 13.30 så åkte jag ut till Kölinge, till Carro och Maya.  :)
Mays hade tjatat om mig hela dag, sötungen :)
Kom iaf dit, vi fikade lite och pratade lite med, Carro vet nog det mesta om mig :) Pratar jämt med henne, om allt typ :) Min extra mamma som vi brukar säga :):P

Iaf, hjälpte henne med håret och kläder :) Och det gick ju bra som vanligt :)
Mös lite med Maya, och styrde upp kära Carros outfit :P Och det vart ju hur bra som helst ! :D
Hon vart nöjd och jag vart ju nöjd, :) Kommer bild på det med, för det är ju mig vi pratar om :)

Caroline, before bilder, hon ville se själv hur outfiten såg ut :) haha !

Och Maya ville ju vara med på ett hörn på bilden med :) min lilla troll unge ! :D

Ja självklart så har jag bild på henne med :D

 

Och lila sötungen då hon ville ju inte att mmam skulle åka, hon ville ju följa med.:)

Men pappa Thomp kom ju hem och dom skulle ju ha mys, så då gick det ju bra ! :D

 

Sen var det dags att åka, och allt gick ju bra, :) Lämnade av henne på statoil i nyby, för arbetskamraten skulle hämta upp henne där, och så åkte jag vidare till jobbet :)

Skulle ju ta mitt städ då, och tkr faktiskt att det är skönare att ta det för eftermiddagen kvällen, för det är inte lika mkt folk då :P Och man ser att det blir fint :)

Linda kom och hjälpte mig med :) Så det gick ju bra :)

 

När vi va klara så åkte vi hemåt, skulle ju duscha hade jag tänkt så jag åkte hem oc Linda åkte hem till sig.

 

Men när jag kom hem, hann jag bara titta lite på datorn och tvn, sen slocknade jag :P

Vart väckt av Thomp en gång, men lyckades somna om, sen vaknade jag av att Carro ringde :)

Så då var det dags att åka in till stan och hämta henne :)

Och det gick ju bra som vanligt, när jag hämtat upp dom så åkte vi till statoil 4 mackarna, och tanka lite och köpte en smörgås, och lite dricka :) Sen åkte vi till Årsta och lämnade av Carros kompis, och sen åkte vi hem :)

Och Carro var vaken hela vägen hem, men hon hade inte druckit så mkt heller :) Så det var ju trevligt :)

Släppte av henne, tog en cigg och sen åkte jag hem. :)

 

Skicka mess till Kalle på vägen hem, men han hade ju däckat, haha !

Åkte hem, kollade på tv en stund och sen somnade jag :)

 

 

Fick en kommentar i förra inlägget, alltid kul ! :D

Anne, tack :)  Vad är det för bilder du vill ha isf ? :)

Alltid kul att med kommentarer och så ser man att det är någon som läser bloggen :D

Kram

 

Goodbye, and Goodnight !

 

 


Comments
Anne säger:

Hej igen! :) bilder från ditt liv, en blogg blir så mkt bättre då den innehäller bilder och jag gillar din blogg. Men vill se mer bilder från de du är med om och på dig :) så jag vet hur hen jag läser om ser ut :)kram

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback