kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

5 November

Heey !

Yes, nu har jag kommit ifatt med mitt bloggande, jovisst vissa inlägg är kortare och sämre än andra, men ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har pysslat med mer än å vara trött och jobba :P haha !
Ska försöka att inte missa nå mer nu :D


Idag iaf, klockan ringde ju imorse, eftersom att jag hade ställt den :D
Och upp kom jag efter lite snoozande :P Och kom ju i tid till jobbet med :D Så inga problem.
Men trött som tusan var jag, så jag mer eller mindre slängde mig på kaffet när jag kom till jobbet :P haha !
Men det gick ju bra det med :)

Och dagen flöt ju på och, städet gick bra det med :)

När jag väl fick åka hem, så vart jag jätte jätte trött, då var det jobbigt at köra :P
Så det var bara på med hög volle i bilen, och känna dunkandet, och så kedjeröka lite :P haha !
Men det funkade ju iaf, somnade inte och kom ju hem.

Värmde på lite mat när jag kom hem, och satte mig i soffan och kollade datorn och har skrivit massa inälgg nu, för att komma ifatt med bloggandet :P haha !
Och det har väl gått hyffsat tkr jag :P

Nu tänkte jag äta lite lte, doodis, sen blir det nog en film och sängen :D Jobb imorn med, och sen får man vara lite ledig i helgen :D
Ska vara fylle chaffis åt kära Caroline imorn, så ska åka till henne när jag går av golvet, och umgås och fixa henne lite, hon ska låna mitt smink med :D Det ska bli skojj ! :D
Sen när jag har lämnat henne så ska jag tillbaka till jobbet och ta mitt städ :D


Nej nu ska jag nog ta och kolla på en film eller så, kolla lite mer på face :P haha !

Sen blir det godnatt :P


Goodbye, and Goodnight !



Comments
anne säger:

Har kollat på din blogg lite då och då, är mkt intresseväckande. Vill se mer bilder!

kram

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback