kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 November

Heey !

Yees, som sagt så lyckades jag glömma ställa klockfaen innan jag somnade, så jag lyckade ju försova mig.
Och jag hatar verkligen att försova mig, det är det värsta jag vet, hela dagen är förstörd och jag mår bara dåligt för att jag försov mig.:(

Men det gick ju ändå. Dagen flöt på som den skulle och så skulle jag ju städa med.
Tog en liten paus innan städandet, vilket var skönt, med tanke på att jag får bestämma min arbetstider själv när det gäller städet :P
Och det är ju skönt när man jobbar på avdelningen innan med.
Men iaf, städade i min takt, pratade lite i telefon, prata med nya chefen, allt för att hålla mig vaken och så :P
Men det var trevligt det med, lyssnade på musik och allt vart ju gjort, och på den tid det ska ta med :D
Det går så bra för mig ibland :P

Och det var ju skönt när jag fick åka hem, eller ja, åkte hem till Linda för hon skulle bjuda på mat :)
Jag åkte bara hem och hämtade dvdn dom skulle köpa först och en del filmer. :P

Sen till dom, och så åt vi :) Och gott var det :) Prata en sväng, och sådär. :)
Sen rullade jag vidare, skulle ta en cigg med Kalle bara, men kollade på film och så med.

Sen vart det sängen, men inte fan somna man tidigt heller. Nej, sömn det är inte riktigt min grej som det verkar.
Men iaf, somnade efter mkt om och men, och glömde inte att ställa klockan den här gången :P haha!

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback