kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

31 Oktober,

Heey !


Jo, men det har varit ganska mkt de senste dagarna, dels har jag inte varit så jätte kry, och sen så har det blivit sena kvällar och så har man jobbat. :)




Natten var väl mer eller mindre awful, usch ja, det var den segaste natten ever, och ändå jobbade jag med Linda :)
Men vi båda två var lite hängiga, och inte alls krya. :P

Men det var ju skönt när man väl fick åka hem tills sängen:)

Sjukanmälde mig, lördagkväll, för skulle inte orka om jag skulle må såhär. Så det var lika bra att vara hemma.

Kom hem, knaprade lite Ibumetin och bunkra upp med nässpray och bricanylen, sen la jag mig i sängen och somnade på stört. Tråkigt dålig jag kände mig.

Men ja, trodde att jag skulle sova hela dagen ut, så att man fick vila upp sig lite för en gångsskull, men nej, vaknade ju iaf kl.14, men jag var ju ändå inte kapabel till att jobba, så det väl lika bra.
Vilade iaf hela dagen, och började känna mig bättre mot kvällen, vilket var rätt bra, för jag skulle ju åka in och hämta två fulla människor senare. :)

Tills dess så försökte jag underhålla mig själv med datorn, och att bränna en ny skiva med en massa nytt :)
Lagade lite mat, och planerade att kika på någon film innan det var dags att åka till U-a och hämta fyllon :P

Fast det vart inget kolla på film, pratade med Kalle på kvällen, och han tyckte att jag skulle komma över, för han hade folk hemma hos sig. Så jag åkte över dit en sväng.
Sen ringde Linda och hade fått batteritorsk så fick åka och hjälpa henne med det. :)
Åkte sen tillbaka till Kalle, och satt en sväng. Sen ringde Thomp. Och så var det bara att åka in till uppsala och hämta honom, stannade en sväng i Alunda på vägen in och prata lite med Linda och lita andra fyllon :P haha !

Sen åkte jag in till uppsala och hämtade upp Thomp på flustret, och han som vanligt, la sig till rätta i baksätet, och slocknade. Men var tvungen att väcka honom, för vi skulle tanka min bil lite, men den nöten hade ju glömt koden till kortet, så det sket sig :P Så jag tankade på mitt kort istället, och fick lösa pengar :P

Iaf, så vi rullade hemåt, jag skulle ju sova i Kölinge eftersom att jag skulle upp och jobba på morgonen sen.
Så vi kom till Kölinge och jag parkerade bilen, sen gick vi in, och full som han var så lyckades han ju självklart ramla lite, och kul var det :P haha !
Och lite ont fick han minsann. :P

När vi väl kom in, så var det läggdags på engång, men vart väckt lite då och då, :P men det gick ändå. :)


Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback