kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27-30 November

Heey !

Jo som sagt så har det hänt en del saker, därav har det inte blivit mkt skrivandes i bloggen, jag ber om ursäkt, och hoppas att ni som läser min blogg inte hatar mig nu, nej nu tog jag i, tycker mindre om mig :)
Ska försöka få med allt jag gjort de senaste dagarna nu, och hoppas på att ni inte slutar läsa för att jag inte är på mitt bästa blogg humör ibland :)
Here we go :)


Fredag 27 November;


Jobb stod på schemat, men med lite sovmorgon iaf :) Fick sova till kl.9-10 :) Lite skönt efter dessa veckor jag har haft på jobbet hittills :)
Började jobba kl.12, och jobbade fram till kl.20. Och allt gick bara bra, flöt på och det hände inget överdrivet jobbigt :)
Men ja, allt va ju inte så bra ändå. Även fast det gick bra på jobbet.
Allt runtomkring var inte bra någonstans. Förstår mig inte på det, och kommer nog aldrig göra det heller.
Men en dag kanske jag gör det. Vi får se.

Pratade med Annso under dagen, sa att vi skulle höras när jag slutat jobba, så kanske jag skulle åka ut till dom en sväng :) Men jag va hemma ganska sent, för jag körde hem en arbetskamrat, och det tog lite mer tid än vad det tar att åka raka vägen hem :)
Men när jag kom hem så klev jag iaf in i duschen, skönt att bli ren efter en kväll på jobbet.
Efter duschen satte jag mig i soffan och kollade lite på One Tree Hill, och prata lite med folk på msn.
Försökte prata lite med Finast, men ja som sagt.

Sen gjorde jag inte så överdrivet mkt, pratade en sväng med Simon på msn, en kompis från Haninge.
Och messa lite, sen lyckades jag somna.

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 28 November;

Ja, eftersom att jag var ledig idag så gick jag inte upp ur sängen på ett bra tag, låg kvar och kollade på One Tree Hill.
Smsade lite med Jonas, och så lite grann med Finast med.
Låg och tänkte på drömmen jag hade, berättade om drömmen för Finast, och ja den handlade ju om honom, och lite mig och sådär, och så fick jag tillbaka ett mess där det stod;
"Naw va söt du är. Men du, drömmar kan bli verklighet! Puss puss"
Jo måste erkänna att jag fick fram ett litet leende då. Men bara ett litet.

Efter mkt om och men, så kom jag ur sängen, pratade med Jonas och bestämde att jag skulle åka in till Uppsala och äta lite mat med dom.
Så jag gjorde mig iordning, och så åkte jag in. Och vi skulle tydligen äta på Ikea så jag åkte dit, och så åt vi lite, och gick sedan runt lite och kollade på saker :)
Jag köpte bland annat lite saker :) 
Köpte de efterlängtade takfästena, så jag får upp skenan någongång :) Sen köpte jag småglas, gardiner, och handdukar :)

Efter det så åkte vi ner på stan en sväng, och jag försökte prata med Finast, men det gick inge bra alls. :(
Men det kan väl inte va lätt att vara karl, eller något sådant.
Efter ett tag så åkte iaf Jonas, Lee och Mira hem, och jag åkte tillbaka till Shell. Ringde runt lite och kollade läget, och så pratade jag lite med Haninge :)
Han tyckte att jag skulle komma till Upplandsväsby och umgås lite.
Men jag övervägde, för lilla jag har ju inte passerat Knivsta själv. Inte när jag har kört bilen iaf. :P
När jag prata med honom i telefon så kom Veronica och Marcus förbi, dom hade köpt mat, och käkade och vi pratade en sväng. Och lilla Wille va vaken :)
Men efter ett tag så åkte dom ett varv, och det var meningen att jag skulle följa med, men vart kvar, :)
Dom kom iaf tillbaka efter ett tag, och så stod vi och prata ett tag, och helt plötsligt så kom det massa folk :)
Det var kul, det var ett bra tag sen man va nere på stan och träffa massa folk, det är inte lätt att göra det när man jobbar så mkt som jag gör. :P

Iaf, klockan började bli mkt, och så rullade Veronica, Marcus och Wille hem, och jag, ja jag åkte till Upplandsväsby. Träffade mupparna, Simon och Oscar. Haha !
Men jag hade kul, det fick mig att tänka på annat för ett tag. Skratta lite, även fast det enda jag kunde tänka på va Finast.
Men jag hade iaf kul just då, och vi åkte runt massa i Sthlm, massa konstiga vägar jag aldrig har åkt på förr, och så åkte vi till Arlanda och kollade på Jumbo jet hotellet :) Det var faktiskt ganska coolt där :)
Och så va vi upp till utsiktsplatsen vid Arlanda med, men det kom ju inga plan och skulle landa då, så det var ju lite tråkigt, men det var ju ändå mitt i natten. :)

Vart iaf kvar där, och lill jag körde i stora Sthlm alldeles själv. :O Jätte läskigt. Fybubblan.
Det gör jag då inte om snart. :P
Men det gick bra ändå. :)  Trevliga och roliga killar det där, men det var lite jobbigt när dom teamade upp sig mot mig och mer eller mindre kittlade ihjäl mig. Usch så jobbigt det va. :P

Somnade väl någongång där på morgonkvisten :)

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 29 November;

Jo, vaknade väl till liv vid 12 tiden, och då var det bara att försöka ta sig hem från huvudstaden helskinnad.
Men som tur va så följde Haninge med, eller jag fick åka bakom honom så att jag hittade tillbaka på rätt väg :)
Tack för det, men usch så jobbigt det var att köra där överhuvudtaget. Men det gick.
Och det va en jäkla dimma med. Jätte jobbigt, och det gjorde ju inte saken mkt bättre heller. :P
Men allt gick bra och jag kom iaf fram till Uppsala efter mkt om och men. :)
Och så åkte jag till jobbet. Jobbade och stod i, i några timmar :)
Men hade hört nå av Finast sen igår kväll. Lite ledsen va jag ju för det. :(
Men det gick bra att jobba iaf. Och så fick jag ett mess av honom mot kvällningen.
Och vi pratade lite om allt och sådär. Och ja vi har väl inte kommit fram till så mkt, men iaf så äre väl lite bättre nu :)

Efter jobbet, så åkte jag hem på engång, kollade datorn och kollade på ytterligare avsnitt av One Tree Hill.
Pratade med Linda och sådär. :) Vi har ju bestämt att vi ska börja gymma nu :)
Och vi ska börja på måndag, imorn :) Så det kommer bli jätte bra :)

Messade mer med Finast, och pratade en massa :) Och berättade för honom att det är bättre att han säger saker till mig istället för att inte säga något alls. :)

Och så förde jag över lite ny musik till mp3an, och så kollade jag på nått avsnitt till av OTH, sen var det dags att sova lite, skulle ju upp och jobba imorn :)
Men det vart ju inte mkt sömn iaf.

Goodbye, and Goodnight !



Måndag 30 November;

Jo men visst, efter ca 4 timmars sömn så var det bara att gå upp och åka till jobbet.
Jobba mellan 7-16. Och det är lite jobbigt när man är trött.
Men allt gick bra iaf, :)
Messade med Finast och då blir allt så mkt bättre :)

Men kan ju oxå säga att det var förbaskat skönt att åka hem när klockan äntligen va 16 :)
Åkte direkt hem, och laddade för gympasset som jag och Linda bestämt att vi skulle ha :)
Ringde henne när jag kom till Gimo, men det var upptaget. Sen fick jag ett mess av henne, och då sa hon att hon inte kunde gymma idag för att hon skulle in till Uppsala och handla mat.
Men vi får ta det en annan dag då helt enkelt, bara det blir av så att man inte skjuter upp det hela tiden.
Men nej, jag har bestämt mig, nu jäklar ska det gå bra :)

Kom iaf hem efter det, satte mig i soffan, kollade läget på datorn, och kollade nått avsnitt av OTH :)
Gick ner och handlade för en stund sen, och nu tänkt jag ta och hoppa in i duschen faktiskt, sen få ihop lite mat, så att man får lite mat i sig.
Vilket jag försökte flörta till mig av Finast, men han ville inte komma och laga mat åt mig :P
Vilken stil vaa :P

Jobbar imorn igen, och på Onsdag, kvällsturer båda dagarna så det innebär ju sovmorgon :)
Och imorn kanske, bara kanske jag får träffa Finast en sväng :) Men det är bara kanske. Ska inte hoppas för mkt ifall något kommer ivägen.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen :)

Heeysååläängee ! :D


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback