kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

23 November

Hey ! :)

Orkade inte skriva igår när jag kom hem, var hemma ganska sent :)

Dagen började med att klockan ringde kl.6.30, då var det bara att gå upp. Se glad ut, och göra sig iordning och åka till jobbet :)
Kom fram, drack kaffe och satte igång med arbetet :)
Fick sms av Finast, kan inte låta bli att le när jag få det, smsade lite med honom, och så fortsatte vi arbeta. :)
Och allt gick bra som vanligt, :) Fick arbeta över en timme bara, men annars så gick det bra :)

Efter jobbet åkte jag ut till Skyttorp till Annso, och skulle umgås med henne, :) Vi drack kaffe och pratade sen, var det dags att åka och hämta Tommy på dagis :)
Och lilla ungen vart jätte glad över att se mamma :) Och så fick jag en kram med :D
Sen åkte vi hem, och busade lite med Tommy, eller jag busade med Tommy, och så fick jag gosa med honom lite, för en annan person vill ju inte det, :P Nu va jag dum igen, :) Du är finast iaf !

Danne kom hem efter ett tag, och vi lagade lite mat, och jag pratade med Finast i telefon :) Och så smsade vi. :)
Bestämde att vi skulle ses senare inne i Uppsala. :)
Vi åt, det var gott :) Köttfärssås och spagetti :) Sen så tog jag och Annso nån cigg och sen rullade jag in till Uppsala :)
Bilen kändes jätte konstig på vägen in, speciellt på E4an, kändes som att jag hade punka på nått däck. =/
Men när jag kom fram så hade jag inte det, jätte konstigt, men men.

Kunde inte låta bli att le när jag såg att han satt där i bilen :) Finast ! :)
Vi pratade och skrattade, och kramades lite :) Värmde varann lite :)
Hur mysigt som helst. :) Ville liksom inte åka därifrån..
Men vi åkte ifrån varann iaf, han hem till sig och jag hem till mig.

Kom hem, kollade lite på datorn, smsade med Finast, och sen gick jag och la mig. :)


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback