kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

22 November

Heey ! :D

Jo, gick av natten 7.15 imorse, åkte hem och va hemma runt kvart i 8 :)
La mig i sängen på engång och somnade :)
Pratade med Fin i telefon under natten, och sa åt honom att ringa och väcka mig runt 13-14 tiden, så att jag kom upp :)
Men vaknade av klockan som jag ställde ifall att han inte skulle ringa :P Men då hade han skickat sms istället :)

Svarade på smset, och gick upp. :) Klädde på mig, tog en cigg och sådär.
Smsade med Fin väldigt mkt :)
Sen hoppade jag in i duschen. Efter duschen klädde jag på mig och borstade håret.

Pratade med Annso, och bar tvbänk med Bella :)

Sen har jag inte gjort så mkt idag, hade vela träffa Fin, men det vart inte så, får hoppas på att jag får göra det i veckan nått :)

Har kollat lite på film, och på tv :) Inte så mkt som har hänt idag, det har varit otroligt lugnt, :)

Och nu ska jag bara lägga in lite ny musik på mp3an och sen lägga mig i sängen :) Smsa lite till med Fin, och sen sova :)
Jobbar imorn :)


Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback