kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

20 & 21 November

Heeysaan ! :D


Jo, blir la samma visa då, blir så när man kommer hem sent och med sällskap, då sätter man sig ju inte och skriver blogg mitt i allt, för så osocial är jag inte, så att jag säger, nämen vänt lite bara, jag ska bara skriva bloggen för dagen, haha ! Men hallå, hur skulle man själv reagera :P
Så det kommer nu istället :D


20 November;

Yes, fick la lite sovmorgon idag iaf, :)  Behövde inte gå upp förns kl.9 :)
Hade fått ett sms när jag vaknade :) Och då vart jag ju lite glad måste jag säga :D
Gick upp gjorde mig iordning och åkte till jobbet :D
Hade bara städet så det var ju helt okej :)

Efter mina 3 timmar så åkte jag med en arbetskamrat och fikade lite hemma hos henne, och pratade en massa :D
Det var trevligt och tiden bara flög iväg :)  När jag åkte därifrån så åkte jag till Veronica och fikade där med :) Och busade lite med Wille :) Han har lärt sig att flörta, och är hur söt som helst när han gör det :)
Fick det på film, och tog lite kort, men får lägga upp dom en annan dag :D

Sen var det dags att åka hem och göra sig fin, och sedan rulla ut till Rasbo och hämta Kate och sedan åka in till Uppsala hem till Janna i Årsta och umgås och ha mys :D
Ingrid fyllde 22 år, GRATTIS ! :D Så vi skulle äta tillsammans och ha trevligt :)
Vi beställde Kina mat, och åt det, hur gott som helst och mätt som tusan vart man :D
Sen vart det presentöppning, och sådär :D Har massa bilder, men får lägga upp dom en annan dag :D

Ingrid fick massa skoj :) Bland annat spelet Sanning och Konsekvens :) Som vi spelade :)
Det var askul :)  Och jag lyckades då vinna 2 ggr :P
Och så var jag ändå nykter :P

Klockan gick och så vart man tröttare och tröttare, men vi hade jätte kul :) Och det måste vi göra om :D
Smsade med Fin hela kvällen, och så bestämde vi att vi skulle ses på natten där :)
Och när vi prata om det alla tjejer, så mer eller mindre körde dom ut mig ur lägenheten :P
Så jag åkte och träffade Fin, och så följde han med mig hem, sov över, och det var jätte myys :D
Va ett tag sen man hade det så mys, bara ligga och kramas och pussas :)
Iiih :D

Och vi somnade väl någon gång på natten där :D

Goodbye, and Goodnight !





21 November;

Vaknade runt 10 tiden, med en arm runt mig :) *glad* Av att hans klocka ringde, han skulle upp och åka tillbaka till Uppsala.
Men vi låg kvar en stund till och kramades lite och pussades lite mer, usch vad jag avslöjar mkt :P
Men det är lika bra att skriva så, för annars tror ni väl att man gjort den barnförbjudna delen, vilket vi INTE gjorde !
Vi bara mös :D
Men det vart jäkla kallt i sängen när han åkte :( Och jag skulle ju somna om så att jag skulle orka jobba i natt, men det var ju enklare sagt än gjort. Kunde inte somna, slog på tvn en stund och kollade lite, men somnade väl inte förns 12.30 iaf. Och så ringde klockan 16.30. Så lite sömn fick jag.

Gick iaf upp då, gjorde mig iordning, alltså satte på mig kläder och sådär, och så kollade jag lite på tv och kollade läget på datorn.
Pratade med Veronica och med Linda :)
Åkte förbi Linda en sväng med, och fick kaffe och kolla Barens meny :) För jag skulle ut till Kölinge till Cliin :D Och ha lite Lördags myys innan det var dags att åka till jobbet. :)

Så köpte med mig Kebeb och åkte dit :) Vi åt och pratade :D Skrattade med, :D Vi kan det där med lördagsmys :D
Sen närmade sig klockan jobbdags, så då åkte jag till jobbet, tog grusvägen då. Vilket jag ångrar nu, men det gick ju bra ändå.
Lyckades ju krocka med ett förbaskat rådjur :( Fast lyckades bara krocka med rådjurets bak så det vart inget på bilen, men rådjuret flög. Fick som tur va hjälp av en snäll karl, så att jag kunde åka till jobbet, ringde och berättade att jag skulle bli lite sen, men att jag skulle komma bara så att dom skulle veta :)
Vart lite retad när jag kom till jobbet, haha, men jaa det är smällar man får ta :P
Pratade med Fin idag med :D Han är söt han :)

Nej nu ska jag jobba, skriver imorn igen :D

Goodbye :D

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback